Gå til innhold

Ringtesten over magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr pendling igjen? Gutt eller jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange forskjellige meninger om dette, så det lureste kan være å få ringen til å vise deg hva som er svaret for gutt, og hva som er svaret for jente først. Det gjør du ved å holde den opp i luften over hånden din og si; Vis meg hva som betyr "Gutt", og deretter hva som betyr jente =)

Skrevet

Dette kan da ikke være seriøst?

Skrevet

venter på lillingen

Er His innlegg du mener ikke kan være seriøst, eller svaret mitt ?

Det får vel bli opp til hver enkelt hva man tror eller ikke tror på, men vil tro de fleste gjør dette for moro da og ikke hanler inn full garderobe i blått selv om ringtesten viser at det er en gutt.

Skrevet

Høres bare veldig sykt ut, "spør ringen.."

Skrevet

heheh. dette må vel være et tulle innlegg!!

Helt sinnsykt!

Skrevet

Hv som er sykt med dette om jeg tørr spørre? Dette er jo likså godt et kjerringråd som alle andre kjerringråd om kvilket kjønn vi har i magen..

Jeg tror like mye på ringtesten som på kinesisk kalender, det er tross alt 50 % sjanse uansett... så sjansen for å faktisk treffe riktig er ganske stor!

Mener det er pendling som er jente??? Min venninne gjør dette, og hun mener det funker

Skrevet

Jaja, hvis man er sinnsyk av å leke seg med kjerringråda og gjette på kjønn, så er jeg vel sinnsyk da. Lever godt med det på dette grunnlaget jeg :) Og nei- har ikke planer om å handle inn noe i hele tatt som ikke er kjønnsnøytralt. Skal på ul til uka, og artig å se om man kan se kjønnet da.

Skrevet

Er det i et hårstrå man skal henge ringen? Mener man kan holde den over pulsårene på armen også, men det er kanskje før man er gravid?

Skrevet

Pendler den er det gutt, går den i sirkel er det jente. dersom du har barn fra før vil den vise dette kjønnet først. Feks du har gutt: Da pendler den, så stopper den litt opp før den begynner på igjen enten da m pendling på nytt el i sirkel. Lurer du ev på hva du får etter dette barnet så vent å se om den vil stoppe opp før den begynner igjen. Kan vise kjønn til fremtidige barn også.

Viste riktig på meg begge ganger:-D

Du kan enten holde over magen el over undersiden av håndleddet (gull/hvittgullring i et hårstrå)

Skrevet

Har funket på begge guttene mine, og nå sier mine 4 UL jente og det gjør ringen og... Woohoo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...