Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Vi var i et bryllup i sommer på hans side av slekta. En nyskilt dame utenfor familien ble plassert attmed min samboer. Hun var litt flørtete og de hadde forsåvidt en fin tone rundt bordet der. Nå har hun spurt om å bli venn med han på facebook. Han fortalte om at hun hadde gjort venneforespørsel, når han oppdaget det. Det er vel et par uker siden, så i dag spurte jeg hvordan det gikk med facebook dama hans. Sånn litt på spøk. Da sa han at han ikke hadde akseptert henne fordi da hadde jeg bare masa og masa. Han sa også at hans kusine hadde sent anbefaling om at de to kunne bli venner på facebook. Jeg sier han må jo akseptere henne, noe annet er frekt. Han sier at da kommer jeg bare til å mase, noe jeg sikkert gjør, uten at jeg egentlig er så sjalu. Enten vil jo slekta hans tro at han er innbilsk, eller så vil de tro at jeg er en heks. Jeg er ikke på facebook selv.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 hvor vil du hen med dette innlegget? du har lite å gjøre! dette er et totalt uinterresant innlegg!!
Gjest Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Enig med typern din. Du maser jo allerede, hvordan skal det da bli hvis han aksepterer henne??
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Du 13.36, slike svar tyder bare på at du selv er en usikker person som prøver å heve deg selv med a trykke andre ned. Til deg HI vil jeg bare si at det er helt naturlig å føle et stikk av sjalusi innimellom. Enten det er på facebook eller i den virkelige verden. Vi damer har ofte en tendens til å tenke litt negativt om det vi ikke har kontroll på og som gjør oss usikker. Sender deg en klem jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå