Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Av ren nysgjerrighet, har du nådd vekt målet ditt? mener å hugse du var 57 men ville ned i 54...spør fordi jeg var med i slanketråden, men dei siste 2 kg står bom fast. Vet du skrev det stod stillt hos deg også...hvis du klarte det, hva gjorde du?
Monajenten Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Hei:-) Det står fortsatt stilt her dessverre. Men egentlig kan jeg vel si at jeg er fornøyd for jeg har holdt vekten på 57 i (litt for) mange måneder nå. Har fortsatt planer om å få vekk de siste kg, men jeg kommer liksom ikke inn i den samme gode rytmen igjen. Men dette innlegget var jo i grunnen litt motiverende:-D
Anonym bruker Skrevet 13. september 2010 #4 Skrevet 13. september 2010 Kommer heller ikke inn i den gode rytmen igjen, og må nok ned i enda mindre kcal nå en før for å gå ned i vekt (har stått stille siden mars, men har heller ikke gått opp i vekt ) Men er ikke motivert Lykke til
Monajenten Skrevet 13. september 2010 #5 Skrevet 13. september 2010 Lykke til til deg også!! Skal prøve å nå målet innen jul, det blir jo ca. 1 kg i mnd og det BØR gå. Må også ned i kcal. Skal prøve å komme inn i en ordentlig god rutine igjen. Takk for motivasjon! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå