Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Og hva slags symptomer? Merket dere noe för dere testet positivt, eller kom det först etterhvert? Har mange symptomer på gravditet, men for tidlig å teste...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Ca uke fire fikk jeg lette mensmurringer, lett kvalme, ble oppblåst og "svimete". Etter et par uker var symptomene tusen ganger verre. Babyen var ikke planlagt, så jeg det var ikke sånn at jeg lette etter symptomer heller. Jeg testet i uke 6, ca.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Første gang, 9 dager etter eggløsning, mensmurringer Andre gang, 7-8 dager etter eggløsning, småkramper/leamus i livmoren, noen dager senere kraftigere murringer.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Greia er at jeg er fryktelig kvalm (kommer og går i löpet av dagen), oppblåst, luft i magen, trött og har vondt nederst i magen. Men jeg må da ha ekstremt tidlige symptomer i såfall. Bare dager etter en evt befruktning... Merkelig dette... Men kjenner det så igjen fra mitt forrige svangerskap. HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Metthetsfølelse veldig tidlig, mener jeg å huske.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Men går det an at jeg merker noe allerede för jeg venter mensen? Eller er alt ihop innbilning? Er så mange symptomer bare, og skjönner ikke helt hva annet det kan väre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå