Gå til innhold

Ugl@ - slutt å skrive de samme tingene om og om igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, vi har fått med oss at du har en unge på 12 år og vet alt såå mye bedre enn andre, og vi har fått med oss at du er fantastisk flink som gir ungene grønnsaker og at de elsker fisk.

Gjesp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunnelig?

Er du kansje bælfeit selv med unger som lever på loff med nugatti som nekter å spise fisk? ;-)))))

Skrevet

Ha ha, nei men det er visst det du tydeligvis tror siden du må gnåle om dette igjen og gjen...

Ikke alle er så stakkarslige at de må skryte for å føle seg bedre.

Skrevet

Og ikke alle er så stakkarslige at de må kritisere andre for å føle seg ovenpå.... HI, du vet vel at folk som slenger med leppa til andre ofte er de med lavest selvfølelse?

Skrevet

Til HI:

Du blir ikke større av å gjøre andre mindre...

Tenk litt på det du:)

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Jeg får tydeligvis ikke med meg en dritt, for dette visste ikke jeg.

Men bra, da har du sikkert noen gode fiskeoppskrifter ;)

Jeg har heldigvis ( jeg er kresen ) også fiskespisebarn.

Skrevet

Også er det så flott å angripe et nick og signere som anonym! Kudos!

Skrevet

Kom deg over på Skravlesiden og si det samme!

Skrevet

VI har fått med oss?? javel..aldri tenkt over det i hennes innlegg.Snakk for deg selv og skaff deg et liv så DU får noe å skryte av engang også!

Skrevet

Når vi først er inne på fisk.. Har du noen gode fiskeoppskrifter du vil dele kanskje?? :)

Skrevet

Jeg er åpenbart altfor lite her inne.

Skrevet

Jada, du er sikkert drittlei av Ugl@, men hun har ihvertfall fornuftige svar i motsetning til mange andre! I likhet med deg kanskje siden du er "motstander" av henne....?

Skrevet

Hun forlot jo siden for en stund siden med mye melodrama, men neida, maset er tilbake.

Hun (og Alva) er jo såå kjedelige og forutsigbare. Samme skrytet og gnålet hver eneste gang :-O

Skrevet

Og du er åpenbart altfor mye her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...