<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 blir gal. Kan jeg tygge både novaluzid og gaviscon hele dagen da? gleder meg sånn til jeg er ferdig nå, det er en plage jeg IKKE kommer til å savne! hehe Denne jenta gjør det best i og komme ut med masse hår, er det ikke det de sier når man er plaget med halsbrann? hehe
Oppnedx2 Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 er det ? hehe. den har jeg ikke hørt før! Men jeg var født med masse masse kull svart hår så kanskje jenta mi har det samme føler du at gaviscon hjelper? jeg har prøvd ALT! fra kjerring råd til apotekets varer, og for meg hjelper det like lite som å gjøre ingenting. Jeg sliter også med halsbrann 24/7, men har blitt pittepittelitt bedre de siste to dagene. Kanskje hun er på vei ned mon tro ?
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 12. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2010 gavisconen fungerer iallefall bedre enn novaluzid. Den syntes jeg ikke fungerer i det hele tatt... Har du prøvd den? Er veldig opp og ned med halsbrann men noen dager har jeg det 24/7 og det er slitsomt. Er nesten så jeg ikke orker tanken på å spise engang.. Håper magen synker snart så kanskje det blir litt bedre... blir spennende å se om barna våres får mye hår.. hehe
Oppnedx2 Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 lurer på om det er den jeg prøvde aller først, men ikke helt sikker før jeg ser pakken ! ja håper den er på vei å synke , jeg håper å tror det i det minste I mellomtiden får jeg holde ut med melken som min bestevenn, det demper det i øyeblikket jeg drikker:p Ja, den skal jeg huske når jeg møter henne
Ella S Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Jeg har drukket og tygget meg gjennom apotekhyllene jeg også, uten hell.. det eneste som funket var store mengder melk gjennom hele dagen (gikk glatt en drøy liter per dag), men nå har jeg fått beskjed av legen om å kutte melkeinntaket litt pga glukoseintoleranse. :-/ Så alle råd mottas med takk!
jlille Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Sliter veldig med halsbrann, det spiller 0 rolle hva jeg har spist og ikke spist.. Ettersom jeg kaster opp nesten ved synet av apotekvarene sutter jeg på love hearts (godteri).. Det hjelper faktisk
Ella S Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Har prøvd lovehearts også, og for meg fungerer det ikke. Dessuten, med glukoseintoleranse tror jeg det er verre å knaske lovehearts hele dagen enn å drikke melk :-/
Oppnedx2 Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Ella S: hører noen sier Banan skal fungere! Hjalp ikke her, men verdt å teste ut ? En banan før sengetid kanskje? Ellers kommer jeg ikke på noe i farta :/ Må forresten si jeg synes litt synd på deg som ikke kan ta den daglige literen med melk, hadde de tatt den fra meg også nå hadde jeg gått på veggene !
Ella S Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Da skal jeg teste banan! Men det er vel litt sukker i den og, er det ikke? Men sålenge man begrenser seg.. ;-) Hørte også ei som spiste agurk døgnet rundt og holdt halsbrannen unna med det. Og ja, den melka blir definitivt et savn framover! Men men, "bare" åtte uker igjen og så er alle plager glemt, etterpå husker vi vel bare de koselige sparkene :-)
Ziz Skrevet 12. september 2010 #10 Skrevet 12. september 2010 Jeg fikk beskjed om at jeg ikke måtte drikke melk, for det lindret der og da, men forverret halsbrannen på sikt. *husker ikke hvorfor* Foruten det så kjenner jeg til fenomenet ja. Får lindret noe med Galviscon, men ikke alt. Sove må jeg gjøre halvveis sittende. Mange sier det hjelper å spise mandler. Det har jeg ikke prøvd, men det er kanskje verdt et forsøk?
minnimus83 Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 eghar det ikkje hele dagen men eg har det ganske ofte særrlig om kveldene og av og til om natten,
minnimus83 Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 prøv love hearts snopet det har hjelpt litt på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå