Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Herregud, er det mulig? Så nettopp en mamma som klikket for at ungen ikke ville sove. Rev den stakkars ungen opp av vognen, smelte av noen gloser om den faens forpulte ungen og gikk inn. Og nå høres bare hylskrikingen til den stakkars lille:( Ungen er under året! Vondt i mammahjertet ja
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Ikke for å beskytte hennes oppførsel, men; Når man er dødssliten, ungen vil absolutt ikke sove selv om den er trøtt, så kan jeg faktisk skjønne at noen skriker til barnet sitt i ren frustrasjon. Sier ikke at det er riktig, men hun er nok bare et helt vanlig menneske som er sliten!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Jeg vet. Men det var absolutt ikke noe hyggelig å høre. Hun virkelig ropte, for jeg var langt unna. Men det værste var nok å høre ungens hylskrik etterpå, men ikke se hva som skjedde når de kom inn:( Håper det var flere inne da, som kunne avlaste denne tydeligvis veldig slitne mamman.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 kanskje du burde tilbudt deg å trille en liten tur med vogna, og gitt henne forståelse for at hun er sliten???
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 slike folk fortjener ikke barn. ring barnevernet!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Skulle kanskje gjort det, tilbudt hjelp. Men jeg tørr rett og slett ikke. Hva skal jeg gjøre da? Ringe på døren, si jeg så episoden og spørre om jeg kan hjelpe? Nei, da vil nok bare muren komme opp. De bor i nærheten, og er en "fin" familie. Litt derfor jeg ble sjokket over å se det, ute i offentligheten liksom. Må nok ha vært utrolig sliten...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Ble du sjokkert fordi det var en "fin familie"? Ja fintfolk blir jo ikke frustrerte.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 Jeg lurer på hva folk her inne hadde svart dersom hi hadde sagt at det var en mann som gjorde dette. Da hadde dere nok bedt henne anmelde fyren. Men så snart det er en mor det der snakk om, er det visst lov å gjøre hva som helst med ungene sine. Man er jo "sliten", må vite.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 les alle trådene før du uttaler deg du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå