Gå til innhold

Hvor mange barn/soverom har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i en tomannsbolig med to soverom. Minsten er 1 år, og vi tenker oss nr to om ca et årstid. Da tenker vi å bo her enda et år.

 

Minsten sov på rommet våres til han var 7-8 mnd han også, og regner med det går med nr to og.

 

Hvor mange rom har dere? Noen av barna som delr rom?/Alder

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fire barn og 6 soverom.

Alle barna har hvert sitt soverom (de er ikke store da), og det siste soverommet brukes til lagring.

Bruker kjellerstua som gjesterom.

 

Alle fire ungene har bodd på vårt soverom til de har vært 1,5 til 2 år gamle og det har gått helt supert, liker å ha de små helt i nærheten av meg jeg ;)

Skrevet

vi har 1 barn og vi har 4 soverom =) han er 2,5 år og begynte sove på eget rom da han var 2 mnd.

 

søsken som må dele soverom har jeg lite til overs for.

Skrevet

har du barn på rommet til de er 2 år!?!?! herregud for en hønemor!!! gå til psykolog!!

Skrevet

Vi er en familie på 5 ( tre barn der eldstemann er 12år) har 3 soverom, skal bygge på etterhvert, men inntil videre deler jentene på 3år og snart 5år rom. Barn har slett ikke vondt av å dele rom ei periode i livet, jentene synes det er kjekt. Husker selv at jeg delte rom med lillebror da vi var små, ikke noe problem.

Skrevet

Vi har tre barn og tre soverom. De to yngste må dele rom et par år. Vi har en kjeller som skal innredes, og da vil vi få to soverom til. Men det er et dyrt og kostbart prosjekt som vi ikke kan starte på helt enda. Men innen 4 år skal det være ferdig.

Skrevet

2 barn, 2 soverom.

 

I løpet av fødselspermisjonen skal både mannen og jeg skaffe oss nye jobber et annet sted av landet, samt at vi skal flytte. Forhåpentligvis til en egen bolig om alt går som vi vil.

Skrevet

Vi har 1 barn og 1 på vei, 4 soverom

Skrevet

Et barn, fire soverom. Skal etterhvert lage et tenåringsrom av kjellerstua og soverromet i kjelleren, sånn at hun får et fristed når venner kommer på besøk, eller hun trenger å komme bort fra oss! :)

Skrevet

4 barn og 2 soverom.

Jeg og mannen på 1 rom med minste på 2 år.

De tre andre deler det andre rommet.

Skrevet

To barn, fire soverom. Det ene soverommet oppe bruker jeg som hobbyrom/gjesterom. Det andre er eldste sitt gutterom-. Men han sover ikke der siden det er i en annen etasje enn resten (mtp brann)

 

Han deler soverom med lillebror i 1 etg.

Skrevet

Har 5 soverom, og 2 unger.

De legger seg på samme som om kvelden, men kommer inn til oss når vi skal sove:) Som deg HI, liker jeg å ha de i nærheten! Selvom de ikke akkurat er så små lengre=P 3år og en på 20mnd.

Skrevet

Vi har 7 barn som bor hjemme nå og 6 soverom. De fire yngste på 4, 6, 7 og 10 deler rom to og to (det varierer litt hvem som deler med hvem), mens de tre eldste har egne rom.

 

Vi samsov med alle våre til de var 1 1/2 - 2 år og så sov de i egen seng på rommet vårt omtrent like lenge videre. Noen steder vi har bodd har vi i perioder hatt eldre barn sovende på vårt rom også. Har gått helt fint.

Skrevet

Har tre barn og 4 soverom, men det er bortkastet, for de sover stort sett på samme rom alle tre hver natt :)

Skrevet

Vi har 2 barn (2 og 4 år), og har 4 soverom.

Vi har 2 soverom i hovedetg. ,og 2(mulighet for 3) i underetg. Har derfor valgt å la de dele rom til de er litt større, sånn att både vi og dem kan ha soverom i hovedetg. til å begynne med. Når nr. 3 kommer om noen mnd. ,og h*n etterhvert skal ha eget rom ,blir det nok til att de to eldste får hver sitt rom nede(da er de nok rundt 3,5 og 5,5 år)...:)

Det går forresten veldig greit att de deler rom:) Legger seg fint ,uten noe tøys... Ligger av og til litt og snakker eller synger, men det syns jeg bare er koslig...:)

Skrevet

-Vi har to barn og to soverom. Barna har delt rom fra yngste var 6 mnd. Vi flytter om ca 3 mnd og da vil de få vært sitt rom. Er da 4,5 og 2 år. En gutt og en jente.

Tror det kommer til å bli en overgang som kan bli litt vanskelig, særlig for eldste. Han liker veldig godt å delerom og synes ikke det er noe moro å sove alene.

De legger seg ikke samtidig, men det fungerer veldig fint i dag.

Skrevet

Vi har to barn og to soverom.

 

Går greit at de deler, men ser at de kunne trengt et rom hver. Vi bor ikke slik frivillig.

Skrevet

Vi har fire soverom og tre barn. Når nr 4 kommer får vi altså et problem, ikke minst fordi det er "mine, dine og våre barn"-problematikk. Våre største er 11-12 år og vil nok fortsette å ha hvert sitt rom. Den yngste er bare 3 år, så synes det er enklere å la de to minste dele rom fremfor de to eldste. Minstemann har det minste soverommet i dag, så det må omrokkeres når det blir behov for et større rom. Tanken er nok å la den eldste som er her på samvær ta det minste rommet.

 

Men de to som skal dele rom vil få ca 3 1/2 år mellom seg, og det får jo bare gå for vi skal ikke flytte. Høres helt greit ut å la deres to dele rom.

Skrevet

haha Er vel ikke gale å barn på soverommet til de er 2 år? Om du syns det er det nok du som bør oppsøke psykolog!

Skrevet

Har 8 barn og 6 soverom. Dei 2 eldste har hver sitt rom. Ellers så deler dem 2 og 2.

Når neste baby kommer skal den ligge på våres rom i et par år. Så får vi se hva vi gjør videre men regner med at det blir ledige rom når dei eldste flytter for å gå på skole eller jobbe.

Har en kjeller på 100 kvadrat som vi kan innrede senere om vi ¨får råd. Kanskje lage til leilighet som dei eldste kan leige for en rimelig penge når dei får seg jobb.

Skrevet

Har 4 barn, venter nr 5, og har 5 soverom. Bruker kun 3 soverom, da disse ligger på samme etasje. De tre eldste deler, etter eget ønske et soverom, og minstemann har eget. De eldste er 11,6 og 5 år. Minste er 4 år. Må vel gjøre noen omrokkeringer når baby kommer, og største kanskje vil ha eget rom igjen..

Skrevet

5 barn og 4 soverom,-men ett av barna har flyttet hjemmefra og ett til er på vei ut. Så er det en liten på vei inn også, men det går kjempefint!! Gammelt hus med stooore rom,da...Det er INGEN som lider av å dele rom en stund!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...