Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Siden dere hadde fest i natt, og holdt på til kl 05, kunne dere være så snill å avlaste en søvnløs tvillingmamma? Noe så irriterende, lukket vinduer, men denne festen kunne nok høres milvis unna.. Nå sover dere nok alle søtt, bortsett fra naboer med småbarn.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Hørt om å si fra, evnt ringe politiet?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Kjære nabo. Nå har du hatt to fester uten å si ifra til oss. Om du har hengt opp nabovarsel i din egen oppgang vet jeg ikke, men det betyr egentlig ingenting da det er vi som har soverom vegg i vegg med din stue. For å illustrere hvor lydt det er skal jeg nå sitere en samtale jeg hørte gjennom veggen i natt: "Han er helt syk i huet." "Er han?" "Ja, helt syk. Syk, syk, syk. Helt sinnsyk." "Shit." "Ja." Neste gang du har fest uten å informere oss får du bank. Seriøst. Jeg kommer og banker deg. Ikke la deg lure av mitt jentete utseende. Jeg kommer med en hammer eller en tung kjøkkensak eller noe annet som vil gi deg store smerter. Du har _så_ mye å gå på nå. Hjertelig hilsen nærmeste nabo.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Kansje vi søvnløse naboer skulle slått oss sammen? Det kunne blitt farlig det!!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 PS: Jeg blir litt mindre sur hvis du slutter å spille Snap, Ace of Base og New Kids on the Block. Et godt forslag er Arcade Fire. For eksempel. Du vil få bank uansett. Men kanskje jeg bare bruker hendene hvis 90-talls terroren opphører.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Et problem er jo at musikken er så høy at dere ikke får pratet, står å skriker til hverandre.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Kjære nabo. Begriper du at å gå inne med høye hæler kan være tortur for de under? P.S Jeg hører hver gang du driter.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Kjære nabo. Hørt om aksebeger? Det er en sånn sak man stumper sigaretten i. Den er gjerne rund, men kan også være firkantet. Har det forresten falt deg inn at de glødende sigarettene dere kaster ned i bakgården kan treffe noen? Bare sier det, liksom.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #10 Skrevet 12. september 2010 Mange som er irritert på naboen ser jeg. Vi ringte til slutt politiet, men de hadde ikke bil å sende.. HI
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 Kan du værsåsnill ta på deg hvertfall en bh når du står i hagen å røyker?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 Får du ikke sove av det? Å miste nattsøvnen er utrolig irriterende når du ikke har mulighet til å hvile på dagen.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #13 Skrevet 12. september 2010 Kjenner at jeg bare trives bedre og bedre her ute på bygda... 2 ganger i året (max) hører vi lett støy fra den ene naboen, men da er det et vorspiel som er over i 23-tiden. Og vi har ganske mange naboer her altså, men ingen over, under eller vegg-i-vegg.
duracellmamma Skrevet 12. september 2010 #14 Skrevet 12. september 2010 Jeg hadde gått og sagt i fra og vært en skikkelig bitch, men bare hvis de ikke ga nabovarsel noen par dager i forveien.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #15 Skrevet 12. september 2010 Nei, ingen nabovarsel. Alle her bor i enebolig, så ingen fest vegg i vegg.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #16 Skrevet 12. september 2010 kjære nabo. kan du være så snill og bruke askebeger? nå har dere lagt brannmerke på verandaen vår, brent hull i hetta på jakka til sønnen min, da dere brukte tørkestativet som "mål", fant 27 røyksneiper på verandaen VÅR og ca 20 på gårdsplassen..... kanskje få deg venner på "egen" alder når du næremer deg 40.... vi synes ikke det er så gøy at vår sønn overhører snakken deres når dere på 17-22 står på verandaen og snakker om sex og sillikonpupper for å så hente over rekkverket å spy ned rett ved døra på bilen vår!!! min sønn sover om noen river huset ned, men får ikke sove om det bråker når han legger seg, men når han sover så sover han... men når dere begynner kl 16-17 og avslutter kl 05, blir dette en veeeeeeldig lang natt for vår lille gutt på bare 3år.... du har forresten en gutt 4år selv, så om du ikke er like lost som jeg tror håper jeg du tar hensyn neste gang..... for jeg vurderer snart og sette inn to 15tommere med bilbassere på stua, just for fun tingene du skriver på fb er helt utrolig! når jeg er ute å røyker/leker med sønnen min, kommer det ting på face som "ææææææææææææææsj hvor feit går det ann å bli!!!??" og "fyyy faen å harry det er å røyke!!!" for din info: jeg har sluttet å røyke og begynt å "trene" litt fordi jeg er GRAVID.... ikke for ditt velbehag men for babyen sin del..... men slapp av, om noen mnd flytter vi, trenger større leilighet da vi blir fler... å det skal sant sies at jeg har bodd i ett studentbygg og internat.... men det bråkte aldri såååå mye der som her... guuud som jeg gleder meg til å bli kvitt DEG!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå