Fru Hormonell Skrevet 12. september 2010 #1 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg er nå gravid etter 2 års prøving, og er overlykkelig! Termin:22 mai Er 34 år og har ei jente på 7 år fra før. Må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner at jeg er gravid, men det synker vel inn etterhvert! Nå gjelder det bare å nyte og ikke tenke på "alt som kan gå galt";) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maymamma Skrevet 12. september 2010 #2 Del Skrevet 12. september 2010 Gratulerer så masse! Jeg har selv termin 20.mai, skjønner ikke helt at jeg er så heldig og at jeg faktisk er gravid jeg heller. Men det er jo en fantastisk følelse da Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Hormonell Skrevet 12. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 12. september 2010 Ja, det er helt uvirkelig! Går bare og smiler;) Kjenner med SÅ lykkelig;) Vi treffes vel her inne! Førstemann for deg? Prøvd lenge? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torjus og Lones mamma Skrevet 12. september 2010 #4 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har også fått positiv test i dag, termin 21. mai. Dette er min 3. graviditet, men har bare ei datter på 3,5. Jeg måtte avbryte et svangerskap i november 2009 (hadde også da termin i mai, pga kromosomfeil på fosteret. Hun ville ikke overlevd fødselen. Så nå er jeg glad, me samtidig veldig redd! Vi er heldigvis lovt UL i både uke 9 og 12 for å se hvordan det går. Lykke til til oss alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Hormonell Skrevet 12. september 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 12. september 2010 Gratulerer Lones mamma;) Var trist å høre om den 2. svangerskapet, men godt du blir fulgt opp godt fremover da! Jeg er veldig glad selv, men kjenner også på alt som kan skje. Men prøver å tenke positivt;) Ha en strålende søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knerten's mamma <3 Skrevet 12. september 2010 #6 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har også termin 22 mai jeg er andreårs vernepleier student, så jeg får virkelig greie på alt mulig jeg absolutt IKKE vil tenke på! Men skal tenke positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knerten's mamma <3 Skrevet 12. september 2010 #7 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg har også termin 22 mai jeg er andreårs vernepleier student, så jeg får virkelig greie på alt mulig jeg absolutt IKKE vil tenke på! Men skal tenke positivt gratulerer til dere andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torjus og Lones mamma Skrevet 12. september 2010 #8 Del Skrevet 12. september 2010 Gratulerer til alle dere også! Kjenner jeg er litt roligere enn i morges nå, må jo bare ta ting som de kommer uansett. Og det er store muligheter for å få en flott gevinst i mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bebés'ilvousplâit Skrevet 12. september 2010 #9 Del Skrevet 12. september 2010 Gratulerer så mye til deg, Fru Hormonell! Blir såå gøy å følge hverandre i terminklubben for mai:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Hormonell Skrevet 12. september 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 12. september 2010 Gratulerer Coockie;=) Gleder meg til å følge dere alle her;) ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå