Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #1 Skrevet 12. september 2010 Ungene får jo skikkelig hengerumpe. Ikke pent!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #2 Skrevet 12. september 2010 Ja, dattern min bruker pampers. Har aldri hatt hengerompe..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #3 Skrevet 12. september 2010 Hehe, det er jo forskjell på rompene til ungene da, på noen sitter faktisk pampers bedre. Jeg har to bleieunger og bruker forskjellig merke på dem. Hun ene har litt atopisk hud og hun får utslett av Libero, tror de er for tette rett og slett (det er jo en slags plast i dem). Hun får ikke utslett av Pampers. Storesøster er litt rund i rompa og har fin hud, så hun bruker Libero.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #4 Skrevet 12. september 2010 Hehe...morsomt spørsmål. Har alltid brukt det. Litt enig i utsagnet ditt (selv om det ikke har slått meg før nå) men det er jo billigere!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 her får alle 3 rødt utslett av libero...:/ Så er meget påpasselig med å bruke pampers. En dag hadde bestemor tatt på de libero, å det resulterte i rødt utslett i flere dager etterpå ./
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #6 Skrevet 12. september 2010 Er det virkelig viktig om ungene ser ut til å ha hengerumpe eller ikke? Er ikke rart unger blir tidligere og tidligere kroppsfikserte, når foreldre bekymrer seg for utseendet til bleieunger. Tenk hva omverdenen må mene om foreldre som lar ungene sine gå rundt med hengerumper...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Du sier noe der. Jeg er så redd for at ungen min skal daffe rundt med hengerumpe. Tenk om de andre barna ikke finner ham attraktiv!!! For ikke å snakke om de voksne...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #8 Skrevet 12. september 2010 her er det kun pampers, som fungerer best for oss - vi nesten ikke sår stump lenger:))) libero er så stiv, viker ubehagelig... pappaktig - libero fungerer i alle fall ikke her.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 bruker kun Pampers, alt anna vi har prøvd har gitt lille sår rumpe...Har aldri registrert noen hengerumpe, men nå bruker ikke vi bleier for at ungen skal se pen ut heller
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 Folk som bruker Pampers fortjener ikke å ha barn. Ring barnevernet!! (ble det riktig? ja, det høres veldig dib-ut, så jeg satser på at jeg fikk det rett denne gangen)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 Haha, ikke pent faktisk. Har aldri tenkt på en bleiestump sonm pen rumpe eller ikke pen rumpe. Synes pampers active fit er mye bedre enn tilsvarende libero bleie. De sitter bedre og virker mer behagelige for barnet mitt. DET er det viktigste, ikke hvordan rumpa hans ser ut... Herregud.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #13 Skrevet 12. september 2010 Jenta mi har alltid fått bleieutslett av pampers hun. Pampers er tilsatt en ekkel lotion.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #14 Skrevet 12. september 2010 Selvsagt, vi synes det er de helt klart beste bleiene...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #15 Skrevet 12. september 2010 Blir litt overrasket over enkelte utsang her: pampers er for fattigluser... Vet ikke hvordan det er med libero, men pampers gir jo 1vaksine til fattige land pr. bleiepakke som blir solgt?? (viss jeg har forstått riktig) ellers så bruker vi i utgangspunket tøybleier, og evt. pampers. (tåler ikke så godt papirbleier, og iallefall ikke LIbero)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2010 #16 Skrevet 12. september 2010 Er en stund siden mine gikk i bleie nå da, men ingen av mine tre har tålt liberobleiene, har fått utslett og sopp av de!! ( mine har også atopisk hud)
Lille-Pernille Skrevet 12. september 2010 #17 Skrevet 12. september 2010 Selvsagt bruker vi Pampers sine bleier. De er helt klart best! Hvis de i tillegg er billigere enn andre bleier tar jeg det som en bonus.
*gurimallaika* Skrevet 12. september 2010 #18 Skrevet 12. september 2010 Frøkna tåler ikke vanlige Libero, men kan bruke Up&Go. Men uansett så sitter Pampers mye finere på henne enn den stive, tjukke Liberobleia, og hun har "arvet" rumpa etter sin nigerianske pappa. Men Pampers EasyUp får hun hengerumpe i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå