Gå til innhold

Forslag til vinterdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt på Reimadress til 2 åringen, (må ha str 98) hadde den i fjor og var fornøyd med det. Men nå har jeg vært i butikker og sett på årets modeller- og jeg finner dem STYGGE. Kjedelige mønstre, og hvorfor i all verden den stygge strikken i livet?

Så Troll sin dress, den var bare nydelig, men liker egentlig ikke løsningen med for inni. Vi har mye ulltøy som da ikke blir brukt.

Noen som har erfaring med Kappahls dress, HH, eller Polarn o pyrets dresser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de har vært så små har vi vært veldig fornøyd med Reflex sine dresser vi. De er behagelige for de små og holder de både tørre og varme, slitesterke er de også..

Har hatt HH også, de har fungert veldig bra til 4-5 åringen, men er litt tunge til en 2-åring synes jeg. Men det er jo mange modeller fra HH også, jeg har ikke prøvd mer enn to modeller.

Har forsåvidt vært fornøyd med Skogstad også, men Reflex er favoritten.

Skrevet

Vi hadde Coop-dressen i fjor og var egentlig veldig fornøyd med den. Best i test er den også. Blir enten den eller Ticket to Heaven i år. Svogeren min anbefaler Ticket på det varmeste fordi barnehagen som barna hans går i har sagt flere ganger at hans barn alltid er de siste som blir våte/kalde.

Jeg synes det er så vanskelig med disse vinterdressene. Rene jungelen der ute.

Skrevet

Vi har en reflexdress som nr to dress, men er ikke helt fornøyd, foret er løst inni. Vi ha en dress uten løst for.

Flere forslag?

Skrevet

Bare for å ha sagt det så har Reflex flere modeller, også uten løst for. De har de i prisklasser fra ca 500 og oppover. Den ene Refleksdressen vi har her kostet vel 800 kroner og er uten løst for..

Skrevet

Da skal jeg sjekke ut den uten løst for. takk for svar.

Skrevet

Er tilbud på Reflex dresser på www.barnihagen.no

Kjøpte Reflex dressen til Divaen i huset for litt siden der :)

Skrevet

Mikk line. Jeg elsker denne dressen. Let, slitesterk!! og vanntett.

Den har strikk i livet, som man kan bruke (hvis man har lyst)

Kommer ikke til og kjøpe andre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...