Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Rett og slett så drittlei alle negative og frekke kommentarer, så jeg forflytter meg til en annen lignende side. Mener ikke at folk skal dulles med, men når det er så mange som er rett og slett uforskammede, da finner jeg meg heller et annet sted Takk for meg!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Ha det bra! Lykke til videre på veien!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Vet nok at du må innom og "tyv" titte/lese av og til her, du klarer nok ikke forlate sieden forgått. En gang bimmer altid bimmer. Sånner det bare
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 og hva er de frekke kommentarene da? Syntes ikke noe er frekt her inne!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 De er nok du som har skrevet alle de frekke komentarene og no vil du flykte fra alt!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Ditt valg. Jeg blir nok værende. KOZ
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Tror du må ha misforstått, her har vi lov å være anonyme
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #9 Skrevet 11. september 2010 Hade! En mindre gjør oss ingenting
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #10 Skrevet 11. september 2010 .................................like greit........................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå