Gå til innhold

Da flytter jeg ut herfra!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett og slett så drittlei alle negative og frekke kommentarer, så jeg forflytter meg til en annen lignende side. Mener ikke at folk skal dulles med, men når det er så mange som er rett og slett uforskammede, da finner jeg meg heller et annet sted :) Takk for meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha det bra! Lykke til videre på veien!

Skrevet

Vet nok at du må innom og "tyv" titte/lese av og til her, du klarer nok ikke forlate sieden forgått.

En gang bimmer altid bimmer. Sånner det bare

Skrevet

og hva er de frekke kommentarene da? Syntes ikke noe er frekt her inne!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

De er nok du som har skrevet alle de frekke komentarene og no vil du flykte fra alt!

Skrevet

Ditt valg.

 

 

 

Jeg blir nok værende.

 

 

KOZ

Skrevet

Tror du må ha misforstått, her har vi lov å være anonyme

Skrevet

Hade! En mindre gjør oss ingenting :)

Skrevet

.................................like greit........................................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...