skulle så ønske... Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Er det noen der ute som vet om det finnes noen form for byttering av barneklær? Bare kom på tanken etter å ha vært på byttefest. Dette var jo kjempe praktisk og hyggelig.
lille sprelle Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 aner ikke, men har ikke dårlig samvittighet av den grunn. Vi arver klær av noen og supplerer med det som trengs. Sender det hele videre til neste som sender det til neste - alt i alt en rikholdig garderobe til den unge damen uten å bruke noe særlig med penger! Kaster selvsagt etterhvert som ting blir utslitt og merker jo nå at størrelsene varer litt lengre, slik at det er mindre å arve, men noe er det jo! (og jeg har enda til gode å kjøpe utedress og regntøy f.eks.)
skulle så ønske... Skrevet 11. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2010 Hvorfor i all verden skulle du ha dårlig samv av den grunn?? For min del ville jeg gjerne ta del i en slik ring siden vi ikke er så heldige at vi kan arve av noen. På denne måten fikk vi byttet tøy og det havnet der det var behov mtp str. Beklager så mye hvis jeg tråkket på noen tær. men jeg syntes dette var en god ide og ville gjerne forhøre meg om noe slikt eksisterte.
lille sprelle Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 føler ikke at du tråkket på noen tær - ihvertfall ikke mine.... bare fortalte hvordan vi har det!
Gjest Skrevet 12. september 2010 #5 Skrevet 12. september 2010 Vi inviterer en gjeng på bytteparty. Og så tar en med venner og veners venner og så er vi ganske mange. Alle skal ta med reine og hele klær og så bare legger vi det utover gulvet (heldekkende teppe, ja) så bare bytter vi. Er det flere som ønsker samme plagg så trekker vi bare. Genialt.
skulle så ønske... Skrevet 12. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2010 Jeg synes og det var genialt. Synd det ikke finnes noe slikt andre steder. Er for eksempel med på et scrappeforum hvor det legges ut slike tråder for bytteringer. Arver litt til min prins, men skulle og gjerne arvet noe til prinsessa;)
Gjest Skrevet 12. september 2010 #7 Skrevet 12. september 2010 Er jo bare å ta initiativ til det selv?
skulle så ønske... Skrevet 12. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. september 2010 Kan gjerne ta initiativ til en slik ring jeg, men skulle gjerne hatt tips til hvor.... Hadde vært fint om det er interesse for det eller om det bare blir med tanken;)
Maddi Skrevet 12. september 2010 #9 Skrevet 12. september 2010 Vi vil veldig gjerne være med i en byttering! Trenger både gutte- og jenteklær, og har både gutte- og jenteklær å bytte bort.
skulle så ønske... Skrevet 12. september 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. september 2010 Hvis de som vil være med sender meg en pm så ser jeg hvor mange som evnt er intr. Vet ikke om dette er rett forum, men kan ihvertfall se hvor mange som vil være med først:)
Maddi Skrevet 12. september 2010 #11 Skrevet 12. september 2010 Håper fler vil være med på dette *dytter*
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 12. september 2010 #12 Skrevet 12. september 2010 jeg er også interessert.. Iallefall om det er mulig å sende ting i posten:)
stearin Skrevet 12. september 2010 #13 Skrevet 12. september 2010 Det er ingen skam å arve klær! Det er rett og slett ikke enkelt å finne gode dresser f.eks. Selv fikk jeg to (!) kasser med klær til snuppa i dag fra min mor. Klær som har vært min lillesøsters og er bare noen år gamle:) Herlig å ikke ha brukt en krone til noe av klær, og lillesøstra mi ble født i august, så julekjolene kommer til å passe jenta mi også Samme med vinterdress og slikt. Tommelen opp for bytteringer og byttepartyer og alt av arveting:)
stearin Skrevet 12. september 2010 #14 Skrevet 12. september 2010 Det må forresten også nevnes at jeg har lånt barnevogn av min tante, skal også låne babygym og vippestol fra henne. Jeg får en barnevogn av min mor som hun har brukt til min lillesøster (sportstrille 5 år gammel). Sengetøy, dyner og puter har jeg ikke trengt å investere i heller. Egentlig har jeg kun brukt 1000 kr på bilsete til henne + noen småting. Lettvint:) Og så har jeg gitt mine egne barneklær videre til min tante sine barn. Så det går opp i opp her:)
Frøken B ღღ Skrevet 13. september 2010 #15 Skrevet 13. september 2010 Jeg er også interessert hvis det er mulig å sende i posten (om man ikke er så heldig at man finner noen i nærområdet her inne da). Har ei jente på 8 mnd som jeg har mye fint brukte klær etter og som jeg gjerne vil ha brukte klær til. Har også litt klær etter ei jente på 5 år.
Gjest Gul stjerne Skrevet 13. september 2010 #16 Skrevet 13. september 2010 Byttering er en super ide! Jeg hadde gladlig blitt med på det.
Maddi Skrevet 13. september 2010 #17 Skrevet 13. september 2010 Supert! Kan dere skrive opp hvor dere er fra, om dere ønsker til gutt eller jente og str. Og hva dere selv har å bytte vekk.
skulle så ønske... Skrevet 13. september 2010 Forfatter #18 Skrevet 13. september 2010 Hvis de som ønsker å være med sender meg en pm med hva de ønsker å bytte til seg og fra seg. str og pike eller guttetøy... og mailadr, så skal jeg etter beste evne organisere dette. Har og lagt ut denne tråden på andre forum. Blir virkelig spennende å se hvor mange som blir med. Regner nesten med at vi må sende via post og det er derfor jeg ønsker å få dette på mail, slik at vi kan benytte oss av bilder osv;) Arve er bra, vi sparer på altfor mye og det kastes veldig mye helt fine klær som kan brukes av andre;) Hilsen HI
allabarna Skrevet 14. september 2010 #19 Skrevet 14. september 2010 Dytter denne litt. Jeg bor midt i landet:)
skulle så ønske... Skrevet 15. september 2010 Forfatter #20 Skrevet 15. september 2010 Dytter opp. Vi vil ha med maaange;) Send meg en PM så får jeg samlet de som er intr
skulle så ønske... Skrevet 26. september 2010 Forfatter #23 Skrevet 26. september 2010 Jeg dytter opp i håp om at det er noen flere som vil være med? send meg en pm....
skulle så ønske... Skrevet 26. september 2010 Forfatter #25 Skrevet 26. september 2010 Jupp... Skal klippe og lime litt.... Flere som gjerne vil være med, men hadde vært kjekt om det ble maaange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå