Gå til innhold

Nettvennen min legger meg ikke til på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig forelsket i en mann jeg bare har snakket med over nettet. Vi snakket mye med hverandre 2005-2007, men da ble det "brudd"kan man si. Han bor i USA og er amerikansk. Vi begynte å snakke igjen i april i år, da vi ved en tilfeldighet var på MSN samtidig(jeg hadde da ikke brukt MSN på ca. 2 år!). I mellomtiden hadde jeg giftet meg og fått et barn, men jeg merket at jeg fortsatt har følelser for denne andre det aldri ble til at jeg møtte, av ulike årsaker.

Skal ikke si for mange detaljer, men han pleide å elske å se meg naken på webkamera, og han har sikkert sett andre nakne på den måten også.

Uansett, vi har hverandres e-mail adresser, fulle navn etc., og jeg sjekket i april om han var på facebook, noe han var. Profilen var delvis privat, så jeg kunne sjekke bl.a. vennelisten hans. Den virket ok, bortsett fra en jente som han la til i mars som så pen og ung ut, som jeg tipper han bare har chattet med. I mai var hun ikke på listen lengre,og jeg følte meg lettet og glad.

Men, nå i tidlig september la han til en annen pen og ung jente, som kanskje han bare har chattet med. Det er jo ikke noe galt i det i seg selv, for han er jo singel og kan gjøre som han vil.

Hvorfor er ikke jeg blitt lagt til? Jeg fatter det ikke, og føler meg så fortvilet, sjalu og annenrangs.

Skal jeg bare spørre? Men, hvordan gjøre det uten at han merker at jeg har "spionert" på ham?

Vet at mange vil synes hele situasjonen er tåpelig, barnslig og umoralsk, men jeg er dessverre forelsket i ham igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får se på det som et tegn fra Gud om at du ikke skal drite deg fulstendig ut.

Skrevet

Legg han til du vel? Går ikke rundt og venter på at han skal sende deg en innbydelse vel?

Tafatt som faen:)

Skrevet

Må si meg litt enig med 23:16.

Du har mann og greier, også er du forelsket i en du aldri har møtt? Jeg synes det her virker litt pussig og rart. Egentlig vurderer jeg å tro at dette er tull.. Men uansett, du kan ikke bli sjalu fordi han har lagt til ei ung og pen jente på facebook.. For alt du vet kan det hende han har et liv utenom chattingen...

Skrevet

Hjelp!!!!!!!!-tenker jeg når jeg leser innlegget ditt hi.

Ærlig talt, du er gift, denne mannen er singel og du sitter å snoker på venne-listen hans og fantaserer opp historier om bakgrunnen til hvorfor den og den er venn med han.

Glem denne mannen og for all del la denne mannen få glemme deg. Du er gift og forhåpentligvis et tilbakelagt kapitell for han.

Han kan være venn med hvem han vil, chatte med hvem han vil, ha sex med hvem han vil osv uten at du bør ofre det en tanke.

Skrevet

Hjelp!!!!!!!!-tenker jeg når jeg leser innlegget ditt hi.

Ærlig talt, du er gift, denne mannen er singel og du sitter å snoker på venne-listen hans og fantaserer opp historier om bakgrunnen til hvorfor den og den er venn med han.

Glem denne mannen og for all del la denne mannen få glemme deg. Du er gift og forhåpentligvis et tilbakelagt kapitell for han.

Han kan være venn med hvem han vil, chatte med hvem han vil, ha sex med hvem han vil osv uten at du bør ofre det en tanke.

Skrevet

Holder du oversikt over hvem han er venn med og når de er slettet? STALKER! Bruk denne fritiden på familien din du.

Skrevet

Jepp, er sikkert stalker. Vet det er patetisk. Men han har bare 20 på listen sin, så er jo ikke noe spesielt "å holde oversikt over".

Skrevet

FY!

Skrevet

Du er forelsket i oppmerksomheten han pleide å gi til deg. Så ikke ødelegg det du har nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...