Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Jeg har en kjæreste som er 11 år eldre enn meg, vi har det fint sammen og tenker ikke på dette i det hele tatt.. Men en del av mine venner eller i vennekretsen har begynnt å spørre sånn.. " Hvor stor forskjell er det mellom dere egentlig".." Han så jo litt eldre ut enn deg da.." Kanskje litte uskyldig, men jeg har ikke tenkt så mye på det.. Nå ser jeg på bilde av oss og tenker gud.. Synes aldersforskjellen så voldsomt da?! Jeg blir ofte tatt for å være yngre enn det jeg er..
Tante Blås Squaw Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 11 år er vel ikke all verden )
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Kommer jo helt an på hvor gammel du er da. Er du over 20 så hvem bryr seg.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 11 år er vel ikke så stor aldersforskjell, så lenge du ikke er 16 og han 27, men regner med du er litt eldre enn det
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Nei jeg er midt i tyveårene og han i tredve årene:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Næ, hvem bryr seg? Dersom du og typen din elsker hverandre så er det alt som betyr noe! Alder er bare et tall! Blås i alle negative kommentarer!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 nei herreguuud ikke noe å bry seg om ...11 år er ingenting på din alder. jeg kjenner noen som er et par der kjerringa er 29 og mannen 50 hehe og det funker fint det
Ranveig R Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Kvifor bry seg? Så lenge dåke to har det fint saman speler vel aldersforskjellen ingen rolle? Eg er 28 og mannen fyller 40 i løpet av året. Vi har det supert i lag, og ingen tenker over aldersforskjellen, i alle fall ikkje høglydt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå