~sjiraff~ Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Skjønner ikke helt fasinasjonen og at de er så populære, men sånn er det jo bare. Det jeg ikke skjønner er at butikker som er tomme sier at de ikke får de inn igjen. Er det ikke sånn at da en vare selger så kjører man på med produksjon? Snupps her er i allefall nå den lykkelig eier av en rosa en, og jeg er glad for at vi kjøpte en i dag og ikke ventet til bursdagen hennes, for da hadde vi vel neppe fått tak i en.
Teline Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Jeg kjøpte en sånn idag som bursdagsgave. Da jeg betalte fikk jeg en lang forelesning om hvor heldig jeg var som fikk tak i den fordi det var den siste, de fikk ikke flere før i november, og sannsynligvis få da. Jeg har aldri sett sånne før, eneste grunnen til at jeg kjøpte den var fordi jeg spurte en liten jente i butikken hva hun hadde ønsket seg Nå håper vi bursdagsbarnet blir overbegeistret Leken i seg selv ser spesielt meningsløs ut..
~sjiraff~ Skrevet 11. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2010 Ikke? Kanskje det er et lokalt fenomen? Her har i allefall "alle" shnooks på skolen og det var verdens undergang da de ikke hadde flere igjen på lekebutikken her.. Måtte kjøre et stykke for å få en som ble lagt av, og der hadde de visst gått som hakka møkk hele dagen. Og ingen av butikkene skulle få inn nye.. Hvis du googler shnooks får du se bilder )
~sjiraff~ Skrevet 11. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2010 Den ser ikke noe mer meningsfull ut da du pakker den ut )
Teline Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Hehe, jeg tviler ikke. Men altså, vi må ikke være for kritiske heller, hvis man klarer å få tak i flere kan de tydeligvis lenkes sammen? Hurra?
~sjiraff~ Skrevet 11. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2010 Jepp det kan de, så snupps er allerede klar på at hun ønsker seg alle sammen... Bursdag om 12 dager så da får vi se hva gjestene kan trylle frem... Så forøvrig på en shnooks side at det for en begrenset periode kan kjøpes STORE shnooks.. så kan man ha putekrig med shnooksene istedet for puter. Fantastisk! )
Teline Skrevet 11. september 2010 #8 Skrevet 11. september 2010 Ser det ikke fabelaktig ut? Må ha, må ha, må ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå