Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Jobber med en bok, har deadline like over nyttår, men jeg har bare skrevet noen få sider.. Har historien oppe i hodet, har skrevet den ned i grove trekk, gjort det meste av research, sånn som jeg bruker å gjøre.. Men nå har jeg totalt skrivesperre, sitter og fomler med ordene, husker ikke enkle ord.. Satt i ti minutter og prøvde å huske et ord, kom bare på det engelske.. Begynte nesten å lure på om jeg hadde hatt et lite drypp! Herregud, kan noen overføre litt kreativitet og skriveglede til meg?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Nja, kanskje det kommer etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 kan være noen forsinkeler..bruker telenor sitt nett..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Masse masse lykke til! Deadlines er noe dritt, får hetta bare jeg hører ordet. Brrr.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Og jeg har Ventelo, det helt sikkert derfor! Da satser jeg på at jeg våkner i morgen med en brennende lyst til å skrive og ordene bare renner ut av fingrene mine og ned på tastaturet!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Egentlig veldig greit med deadlines, første boka jeg skrev, før jeg ble tilknyttet et forlag, holdt jeg på med i over to år.. Hadde jo ingen hast, så prosjektet ble lagt bort og tatt fram sånn hist og her.. Måtte jobbe mye med manuset etter at det var antatt, fordi det var litt lite sammenhengende.. Derfor har jeg bedt om relativt korte deadlines, som det kanskje kan være mulig å få utsatt en liten måned, jobber best under press, så regner med at halve boka blir skrevet siste uka før deadline..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå