Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Jeg har alltid vært plaget med noen kviser, men etter jeg har blitt gravid, så har jeg fått maaange fler. Har fått masse på skuldrene. Dette er veldig plagsomt. Jeg skulle trengt å gå til fysioterapaut, men synes rett og slett det er kjempe flaut pga alle kvisene og det må jo også være ekkelt å ta på. Så jeg har ikke turt å bestille meg time nå, selv om jeg burde. Jeg er akkurat ferdig med 1 trimester. Er det noen som har erfaring med dette, og vet om det varer hele svangerskapet eller om det roer seg etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Kan ikke svare på det du spør om. Men med meg er det andre veien. Jeg er plaget med kvisete og nuppete hun i ansikt, på skuldre og bryst og litt på ryggen. Etter at jeg ble gravid at jeg fått DEN barnerumpa på alle de plassene Skulle gjerne gått gravid resten av livet jeg Men ANER IKKE hva det kommer av. Sku gjerne visst det .
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Jeg har selv aldri vært særlig plaget med kviser, men det var før jeg ble gravid. Særlig i første og begynnelsen av andre trimester hadde jeg maaange kviser i ansikt, på bryst og skuldre. Nå er jeg i begynnelsen av tredje trimester og kvisene har roet seg betraktelig. Men jeg vil si deg en ting uansett; jeg kan love deg at fysioterapauten har sett mange kvisete skuldre før deg, de vet at hormonene påvirker kroppen og det viktigeste er jo at du får behandling. Prøv å overkom sjenansen og kom deg til fysioterapaut! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Oi, så rart da:-) Håper mine roer seg etterhvert..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Ja, kan vel egentlig tenke meg at fysioterapauten har sett og opplevd dette. Får vel bare få surret meg til å få bestilt time, og så håpe at huden blir bedre etterhvert. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå