Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 need some help. hjernen funkerer ikke..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Du ser jo hvordan det blir på et anonymforum, når folk legger igjen normene foran tastaturet.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 sosiologioppgave? Du kan jo starte med å tenke deg hvordan samfunnet hadde sett ut hvis vi IKKE hadde hatt sosiale normer...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 For å skape minst mulig kaos, når vi har "rettningslinjer" å forholde seg til er det lettere å få gjort noe på en fornuftig måte.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 takk skal dere ha:) er jo bare lapskaus oppi skallen min etter en del år med ''skolepause''. Så trur nesten jeg må få trimmet opp hjernen litt;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå