Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Jeg har sånne episoder hvor jeg er så veldig svimmel. Hele rommet snurrer og jeg blir kjempekvelm. Besvimer ofte. Nå har jeg akkurat hatt en sånn episode igjen, og måtte bare legge meg ned på gulvet og holde meg fast. besvimte to ganger. Har normalt blodtrykk og normal blodprosent så det er ikke det. Noen som har vært bort i lignende?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Da jeg var ung var jeg meget tynn og opplevde det slik, når jeg ble eldre og la på meg mer så forsvant det. Ellers har jeg opplevd det av å ha for lite jern.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Er du gravid ? Jeg sliter veldig med svimmelhet, men jeg er gravid da, så er jo derfor.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Ikke gravid, og ikke jernmangel. Men relativt tynn ja. hi
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Jeg har også slitt med svimmelhet. Gikk til legen med det, og han kom frem til at det var ett eller annet med trykket i øret som gjorde det hos meg. Så fikk noen tabeletter som jeg brukte i en måned og er mye bedre
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Jeg sliter med det samme er mangel på jern hos meg, men min mor som også har dette mangler vitamin D.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 hadde det sånn i ukesvis begge gangene jeg har vært gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå