Gå til innhold

Pupper som bare blir større uten grunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjer noe med meg, puppene har blitt så mye større det siste året. Det er 3 år siden jeg fikk barn og jeg er ikke gravid nå, så hva kan det komme av? Jeg går heller ikke på p-piller e.l og ikke har jeg gått opp i vekt.

Andre som har opplevd det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt naturlig at brystene øker i størrelse en tid etter endt amming, det er min erfaring. Hormoner kan ha noe å si. Har du hormonspiral forresten?

Jeg har selv opplevd å gått opp en hel størrelse uten å ha gått opp i vekt. Har hormonspiral, mulig den har noe innvirkning, men tror det er mest pga at kroppen har fått tid på seg etter ammingen til at brystene har fått tilbake noe av spensten.

Skrevet

Aner ikke hva som er grunnen, men hvs du finner ut hva det er, så fortell meg det, for da skal jeg prøve å ;) Hehe

Skrevet

Nei jeg har ikke hormonspiral heller. Men jeg trodde puppene skulle bli noe i den samme størreslen som før amming (med lik vekt før og etter fødsel). Mine har blitt to størrelser større enn hva jeg hadde før jeg fikk barn, det er nesten så amme bhene passer igjen.

Jeg skal legge på meg 5-6 kg tenkte jeg, men da lurer jeg på om det vil slå ut ennå mer på puppene. Helt ærlig trenger de ikke bli større.

Skrevet

Hehehe det tenkte jeg i starten også;) Men nå syns jeg faktisk at det blir litt for mye av det gode, begynner å bli litt pinlig når folk lurer på om du har lagt inn noe:/

Skrevet

Skjedde ikke her ihvertfall:( Har bare slappe teposer til pupper igjen, så syns du skal være førnøyd jeg.

Skrevet

Hvis du finner ut hvorfor så gi meg et lite vink.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...