Gå til innhold

Mannen har mistet lappen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det i et helt år. Så da er det bare for meg å kjøre opp. Er snart 26 og gruer meg noe voldsomt. Men vi er avhengig av bil da vi har to små.

Får vel bare kaste meg i det og bestille kjøretimer på mandag. Jeg har ikke sittet bak rattet på en bil nesten, har kjørt kun en gang og det var når jeg var 16 og aldri mer.

Hva koster det i dag å kjøre opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også to små og har ikke bil. Man er faktisk ikke avhengig.

Skrevet

Jeg betalte 22.000 for tre år siden. Hadde alt obligatorisk + 14 kjøretimer(7 doble)

Skrevet

Kommer jo an på åssen man bor...

Skrevet

Vi bor i stor by og barna er med på aktiviteter som er rett etter skoletid, har ikke sjangs å rekke det med buss.

Skrevet

Oi, blir en del penger. Verste er å overkomme angsten min for å kjøre. Har latt den få bygge seg opp i 10 år nå.

Takk for svar.

Skrevet

Det gjorde mannen min og. Da ropte jeg høyt YES! Vi krangler alltid om hvem som skal kjøre. Begge vil. Og nå fikk jeg kjøre hver gang :) Hehe

Skrevet

Hehe, da var du heldig sånn sett da. Hvor lang tid tok det før dere klarte å ta lappen? Mannen min kan søke om å få igjen lappen etter 6 måneder.

Skrevet

Hva har han gjort da siden han har mistet lappen for en så lang periode?

Skrevet

Jeg betalte litt over 30 000, det er to måneder siden jeg kjørte opp.

Lykke til!! :D

Skrevet

Takk for det, hvor lang tid brukte du på det?

Skrevet

Jeg var gravid og måtte slutte å kjøre da jeg hadde to mnd igjen. Så fikk jeg baby, og begynte på nytt når han var ca 3 mnd. Hvis jeg ikke regner med de fem månedene, tok det vel ca 10 mnd. Da hadde jeg en dobbel kjøretime i uka, og måtte vente vel en måned på oppkjøring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...