StineLee Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 hei, ønsker kontakt med andre som venter tvillinger eller som har tvillinger, gjerne i Tromsø. Synes det er lite informasjon om tvillinggraviditet og vil gjerne dele litt og lære litt av og med andre i samme situasjon :-)
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Heisann! Jeg har tvillinger på snart 10 måneder, ei jente og en gutt. Bor i Tromsø, nærmere bestemt i Hamna. Vet akkurat hvordan du har det. Savnet også mere informasjon om det å gå gravid med to små nurk i magen istedenfor ett. Ble litt kjent med ei som har tvillinger som blir 1 år nå i november da jeg gikk gravid, men har ikke hørt noe i fra henne på ei stund. Er veldig interessert i å bli kjent med flere som venter/har tvillinger. Jeg husker det som om det var i går at vi fikk vite at vi ventet to små nurk og ikke ett. Egentlig hadde jeg vært inne på tanken om at det var to i magehybelen og ikke en ei god stund før vi var på ultralyd. Så sjokket ble ikke så himla stort for min del, men var et enormt stort sjokk for min kjære mann. Graviditeten i seg selv forløp ganske uproblematisk, var plaget med kvalme i 8 måneder og en del trykk på lungene på slutten, men ut over det var det en fantastisk opplevelse. Er du gravid eller har du fådd tvillingene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå