Gå til innhold

Dårlig samvittighet overfor jobben... sykt barn IGJEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt som har feber for 4. gang på 1 mnd. Over 39 i feber hver gang. Har hatt ørebetennelse.

Nå har han altså feber og jeg gruer meg til å ringe jobb på mandag for å si at jeg ikke kommer.

Jobber i barnehage og vi er lite folk fra før. Og nå blir det ekstra vanskelig for dem på jobb,... igjen....Hvorfor meg?!?!

Jeg skal til legevakten med minsten i morgen. Tror det kanskje er ørene igjen. Men er jo bekjymret for han også.

Selv om jeg jobber i barnehage selv og vet hvor viktig det er å holde barna hjemme når dem har feber, har jeg lyst å bare levere og drite i alt og jobbe, men VET jo at jeg aldri kunne gjort det heller!

Måtte få ut litt sinne/frustrasjon/"gruelse for å ringe"

Mannen er bortseist med jobben, så det er bare meg her hjemme... ellers hadde selvfølgelig han vært med minsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er sikkert frisk igjen til mandag. Ingen grunn til å ta sorgene på forskudd

Skrevet

Åssen vet du i dag at han er syk på mandag?

Skrevet

Hei

Eldstemann her var et såkalt "ørebarn" da han var liten. Fikk beskjed fra lege om at dette ikke var noe å gjøre med. Han fikk ørebetennelse nesten hver gang han var litt forkjøla. Så prøvde vi homeopat da han var litt over ett år. ikke hatt ørebetennelse siden, nå er han 8 år...

Skrevet

Hi her..

39,5 i feber nå i kveld. Da har han garantert i morgen og mandag. Kjenner min egen unge! Mulig veldig lite feber på mandagen, men de bør jo ha en feberfri dag også..

Skrevet

Homeopat ja. Tror jammen jeg skal teste dette ut. Har prøvd soneterapi, og følte det hjalp litt.

Takk for tips!

HI

Skrevet

Det er jo ikke din feil at barnet er sykt. Forstår at du blir lei deg av å være mye borte, men man kan ikke gjøre noe med sykdom :(

Skrevet

Selv om du kjenner ditt barn, er det jo ikke SIKKERT han har feber i morgen. Så ikke ta sorgene på forskudd.

Ellers kan du jo fakttisk la mannen være hjemme da:)

Skrevet

Ikke ta sorgen på forskudd, ikke sikkert han er syk på mandag!

Men hvis han er det, å gubben er bortreiset, så har du ingen valg. Du må være hjemme! DINE BARN GÅR FØRST!

Skrevet

Mannen er i utlandet. Self hadde han vært hjemme da! :P

HI

Skrevet

21:55, hun sa jo at hun ikke drar på jobb,så ungen går vel først da ? Dumme ku

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...