Ugl@ Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Det er duket for lørdagskos, en skål med diverse småsjokolader, en skål med Fox og lakris karameller, potetgull, dip og et fat med gulerot, agurk, kålrot og paprika staver..og hva hiver unga seg først over: Joda, grønnsakene og dippen...hehe Men det viser at unger ikke alltid går etter det usunne hvis de får et alternativ, regner med at de blir å smake på sjokoladen og potetgullet også, men blir vel standard denne kvelden som andre, snusetomt grønnsaksfat og dip, halvfulle potetgull og godteriskåler...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Slik er det her også, og det er så herlig:) Bare håper det ikke er noe de vokser av seg med alderen;) Ps, minimai er ikke så gale å dippe heller!
Villa Perlesukker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 haha til min store forskrekkelse gjorde mine barn nøyaktig det samme forrige helg. Vi lekte mimeleken og alle spiste grønnsakene først:) Hehe .... men hva har du på grønnsaksfatet. Jeg hadde gulrøtter, paprika, selleri og sukkererter men sellerien ble ikke spist:) Alt det andre var borte på 1,2,3:)
Ugl@ Skrevet 11. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2010 Selleri blir ikke spist her heller av de små så det har vi gitt opp. Kålrot er veldig populært, gulrot, paprika og agurk, pleier å ha blomkål og sukkererter ögså av og til. Tar det vi har i grunn. Kokte grønnsaker er de ikke begeistra for, så veldig fin måte å få i dem litt ekstra synes jeg. De er også glad i wok. Annet som er populært er fruktbiter ( feks fersk annanas, mango, stjernefrukt, epler, pærer osv) og vanilje kesam å dyppe i, det koste de seg med i går.
prekæs Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Haha. De er vel så proppa med gotter fra tidligere i uka så de orker ikke mer søtsaker, tenker jeg;)
Ugl@ Skrevet 11. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2010 Hehe, faktisk ikke ;-) Vi har skjelden sånt i skapene, ikke pga unga, men pga at mor blir fysen ;-) Ikke vært noen selskap siste uka heller og de fikk ingenting i går eller tidligere i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå