Tøysetipp Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 La han falle ned trappen og få elefantfot. Le rått og jævelig mens du plystrer : Hei lille bukk, skulle ikke du på en hæla i taket fest i dag? Hei, lille bukk hvem tror du du er? Pssst.. Lille bukk, har ikke du signert og betalt et halvt års trening- og kostholdskurs? GAPLER Hell og tillykke med strukket leddbånd! JESS, blir ikke dette en fin lørdagskveld helt hjemme alene, så vet itte je.. God lørdag<3
Mille** Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Hehehe.....god lørdag og god bedring! ;o)
Tøysetipp Skrevet 11. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2010 Det var bare kjempe ergelig å ryke benet når det var siste mulighet for å feste på 6 mndr. da jeg har knyttet meg til et trenings- og livsstilsendringprogram. Dessuten skulle en god venninne feires og jeg kan heller ikke delta på trening den første tiden. Blir vel sterk i armene etterhvert da kanskje. Takk for god bedring ønsker. Men,jeg synes fremdeles at trappen burde tatt den som kom etter meg, da dette kom på et svært ubeleielig tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå