Gå til innhold

savner ei venninne som drekker kaffe jeg ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

he he.. mye man skal savne, men savner ei venninne som jeg kan møte og ta en kaffe sammen med. Enten på kafe eller hjemme på kjøkkenet. Blir ikke det samme og drikke brus asså. hehe

har ikke mange venninner jeg ser til hverdags :( Og det savner jeg. Alle har lissom blitt så opptatt for tiden. Og jeg ser jo det litt da. Har barn selv og det er ikke like lett å komme bort på kvelden,

Må finne ei som ikke jobber noe særlig på dagen da jeg har en del fri da ;) Finner jeg slike venninner hen da tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naboer eller andre med barn i samme alder?

Kanskje noen her inne kjeder seg også vet du!

Skaff deg en hobby så finner du kanskje ei der?

Skrevet

prater jo med en del pga barna da, men synes det er litt flaut å spørre om de vil ta en kaffi kopp. Litt sjenert av meg ;)

Skrevet

jeg drikker kaffe jeg :) og så er jeg hjemmeværende med to barn. jeg har en jobb å kjøre blomster mellom 15-16 ca, men det er så liten jobb at jeg har masse tid på dagene.

vest agder her :)

Skrevet

Je drikker også kaffe , og gjør ikke noe nå om dagen, bare hjemme med småtten :) Hvor i landet bor du ?

Skrevet

Hva om hun drikker te isteden for kaffe da??

Skrevet

Høres ut som vi har en felles interesse:)

Synd du ikke bor lenger nord...hehe

Lykke til i jakten på kaffe-slaberas-venninne:)

Luna.

Skrevet

Jeg bor i Sandefjord og kjeder meg på dagtid, men jeg er dessverre ikke en kaffedrikker. Drikker kakao da :D

Skrevet

Luna:

Hvor mye mer nord bor du? Hilsen haugalendingn :-)

Skrevet

Jeg er en kaffedrikkende husmor litt utenfor Bergen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...