Gå til innhold

Hva er i veien med et alkoholfritt bryllup?!?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke hyggelig å gå i bryllup til venner om man ikke får drikke? Det skjønner jeg bare ikke!!!!

Leser i den andre tråden her at folk drikker i smug osv...? Hva? Er det mulig????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkoholfritt bryllup er dølle greier og ofte fyllt med kristen-folk. Og da trenger man iallfall alkohol!

Skrevet

Men hvorfor gå i det hele tatt da??? Skjønner ikke tankegangen?

Jeg blir jo bare bedt i mine venners bryllup (+familie selvsagt) og da blir det jo hyggelig uansett?!?!? Har dere så kipe venner at dere må drikke for å ha det hyggelig sammen med dem?

Skrevet

Et bryllup er bruden og brudgommens dag.

Dersom de ønsker at det skal være alkoholfritt, så skal det være det.

Skjønner ikke folk som mener det er viktigere å kunne drikke, enn at det blir en fin fest for hovedpersonene.

Vi hadde ikke et alkoholfritt bryllup, men hadde jeg blitt invitert til et, hadde jeg respektert det. Som sakt, det er brudeparets fast. De bestemmer.

Å drikke i smug vil være smålig etter min mening

Skrevet

For meghører god vin med til godmat. Og congac/likør hører med til kaffe etter et godt måltid.

Klart man kan ha det hyggelig uten alkohol. Jeg hadde selvfølgelig gått i et alkoholfritt bryllup også, og jeg trengger absolutt ikke alholo for å ha dete morro.

Men for meg er vin/øl/avec noe som hører med. akkurat som god mat hører med i et bryllyp. Jeg hadde nok blitt litt forundret om vi bare hadde fått pølsse og lompe eller ostesmørbrød selvert i et bryllup.....

Skrevet

Jeg synes det er helt ok med mat uten alkohol, men på festen, da hadde det vært kjipt uten alkohol altså...da hadde jeg heller dratt hjem.

Skrevet

Tror fokuset er helt feil om alkohol er det man tenker mest på, er jo bruden og brudgomen man er der for!

Skrevet

Det blir litt på samme måte som et vegetarbryllup. Selv om maten smaker OK mangler det noe vesentlig for at det skal bli et godt måltid.

Skrevet

Enig, det er ofte kjedelige bryllup i utgangspunktet. Det er ikke alkoholen som gjør det moro, men de menneskene som har litt mer liberalt syn på alkohol er ofte mer morsomme også.

Skrevet

en fest er hva man gjør det til selv, er det det "dølle" greier så er man ganske "døll" selv og. Går fint an å ha det kjempegøy uten alkohol, men klar man må jo tørre det da

Skrevet

Skjønner det er litt mange småunger her inne.....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...