Gå til innhold

Sæd på "magen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøve å bli gravide,men i dag skjedde et uhell. Han fikk hoppet av uten at det skulle skje da det gikk for han... Vi "skrapet" sæden sammen og prøvde å putte det inn i skjeden, er dette dømt til å mislykkes siden den hadde vært i "friluft" først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mer eller mindre, ja hehehe :) ikke fordi det har vært i friluft, men fordi sæden ikke fikk "farten" inn....

Ikke noe jeg vet, men noe jeg vil tro.. men må le litt da, hahhahahaha :D

Skrevet

Er ikke meninga. men får latterkrampe! " Vi "skrapet" sæden sammen og prøvde å putte det inn i skjeden".. Er moro å lese, så er jeg gravid og "glad-hormonell", tar lett til latteranfall om dagen :)

Men, over til det dere lurer på da! Her prøvde vi i 9 månder, da det først klaffet, så gikk det for mannen min på låret mitt, helt inn ved vagina, la meg fort opp etter veggen så hvertfall noe skulle komme seg inn, 7 uker senere satt vi med en positiv test, så alt er mulig ;)

Skrevet

Blir nok en liten babyørn dette siden den har boltret seg slik i friluft først!

Skrevet

Ikke bare det at det har vært i friluft, vet ikke om det har noe å si, men jeg tviler på dere har klart å skyte det oppi med samme fart som ved en utløsning. Så bedre lykke neste gang ;)

Skrevet

Er det ikke bare å ha seg en gang til da ???

Skrevet

For å være forberedt til neste gang .. går du på apoteket og kjøper en sprøyte som du evt skraper sæden ned i så stikker de dein inn i hullet og sprøyter det ut !!

Skrevet

Dømt til å få kromosomfeil om det blir unge ut av det der ;)

Skrevet

herregud hvor mange som går 5 på og tror på sånne dume innlegg..

Skrevet

Du kan fullt mulig bli gravid selv om ikke sæden "skytes ut med fart" Den kan nemlig svømme. Og tror ikke det gjør noe at den kom ut i "friluft". Er jo millioner av sædceller, så noen må jo ha overlevd ;)

LYKKE TIL!! :)

Skrevet

At den har vært i friluft spiller ingen rolle.. Det er jo det som skjer med sæden når man gjennomgår assistert befruktning. Da skjer jo befruktningen faktisk i en skål

Skrevet

Kromosonfeil? Hvorfor er det større sjans for det? Fordi særcellene kanskje er litt defekte av "skrapingen"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...