Gå til innhold

Oktober - November - Desember babyer i Oslo omeng :)

Anbefalte innlegg

Hei på dere :)

Jeg har termin 26.11.10 og lurer på om det er flere her inne med termin rundt det i Oslo området. Tenker på å evt treffes eller bare deler tanker og erfaringer. Jeg har ikke noe i mot andre som vil være med, som har termin før og etter eller allerede har fått sitt lille under.

For meg er dette første mann. en etterlengtet baby :)

Venninner jeg har, som også får baby nå på høsten, bor i andre byer og jeg vil ikke si jeg er ensom, men har ingen som er i samme situsjon her i Oslo.

Skriv gjerne om dette er av interesse :)

Hilsen meg :)

Fortsetter under...

Hei ;)

jeg har termin 19.11.10 Og det er 4. barnet mitt. Jeg bor på Skedsmokorset.

ja, det hadde vært koselig å dele tanker og erfaringer.

Noen flere her???

dytter......

Hei!

Jeg har også termin 26.11.10 :) vi bor på Oppsal, hvor holder du til? Det er vår første også, så vi er ganske spente på alt.

Jeg fikk ikke vært med på forrige bim-treff, og får heller ikke vært med nå på torsdag :-( det var veldig synd, for det er veldig hyggelig å treffe andre som er i samme situasjon :)

Hei alle sammen, så hyggelig med svar :)

Jeg tenker det at det må jo være mulig å treffes en annen gang også :)

Så kan vi ikke bare finne en dag som passer neste uke kanskje?

For meg passer torsdag eller fredag.

Jeg bor på kampen, men er flyttbar :)

Og har en liten jente på vei :)

Annonse

Dette hørtes koselig ut! Jeg slenger meg på selv om termin ikke er før 13.12! Jeg venter ei lita jente og bor i Oslo sentrum. Jeg er 22 år, samboer og førstegangsfødende. Jeg er heller ikke "ensom", men den eneste i gjengen som går gravid nå. Det begrenser seg for hvor gøy jentene syns det er og høre meg prate om baby i et sett... Hehe...

Send meg gjerne en personlig meld om noen vil ta en kaffe eller om det blir avtalt treff.

Hei

Jeg venter også mitt første barn, og har veldig lyst til å treffe andre som er gravid i Oslo. Bor på Nordstrand, og har også venninner m/barn, men de bor andre steder.

Fint om vi kunne fått til et treff, cafe-besøk eller noe?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...