Gå til innhold

Oktober - November - Desember babyer i Oslo omeng :)


en vakker dag

Anbefalte innlegg

Hei på dere :)

 

Jeg har termin 26.11.10 og lurer på om det er flere her inne med termin rundt det i Oslo området. Tenker på å evt treffes eller bare deler tanker og erfaringer. Jeg har ikke noe i mot andre som vil være med, som har termin før og etter eller allerede har fått sitt lille under.

 

For meg er dette første mann. en etterlengtet baby :)

Venninner jeg har, som også får baby nå på høsten, bor i andre byer og jeg vil ikke si jeg er ensom, men har ingen som er i samme situsjon her i Oslo.

 

Skriv gjerne om dette er av interesse :)

 

Hilsen meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ;)

 

jeg har termin 19.11.10 Og det er 4. barnet mitt. Jeg bor på Skedsmokorset.

 

ja, det hadde vært koselig å dele tanker og erfaringer.

 

Noen flere her???

 

dytter......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor like utenfor lillestrøm. har termin 28.11.10 med mitt første barn - som blir en liten gutt. Gleder meg veldig! Jeg har veldig lyst å treffe andre som venter barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har også termin 26.11.10 :) vi bor på Oppsal, hvor holder du til? Det er vår første også, så vi er ganske spente på alt.

 

Jeg fikk ikke vært med på forrige bim-treff, og får heller ikke vært med nå på torsdag :-( det var veldig synd, for det er veldig hyggelig å treffe andre som er i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, så hyggelig med svar :)

 

Jeg tenker det at det må jo være mulig å treffes en annen gang også :)

Så kan vi ikke bare finne en dag som passer neste uke kanskje?

For meg passer torsdag eller fredag.

 

 

Jeg bor på kampen, men er flyttbar :)

 

Og har en liten jente på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:)

 

beklager at jeg ikke har svart. Jeg har ikke vært i form, så nettet

har ikke vært prioritet.

Fikk dere til noe treff?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes koselig ut! Jeg slenger meg på selv om termin ikke er før 13.12! Jeg venter ei lita jente og bor i Oslo sentrum. Jeg er 22 år, samboer og førstegangsfødende. Jeg er heller ikke "ensom", men den eneste i gjengen som går gravid nå. Det begrenser seg for hvor gøy jentene syns det er og høre meg prate om baby i et sett... Hehe...

 

Send meg gjerne en personlig meld om noen vil ta en kaffe eller om det blir avtalt treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!! Skal vi prøve å få til en dato som vi alle kan i nær fremtid?? kom med forslag!! Jeg har nylig blitt sykmeldt, så kan stort sett hele tiden... trenger noe å fylle dagene med!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planlegger treff for novembermagene i Oslo neste uke. Bare til å slenge seg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg venter også mitt første barn, og har veldig lyst til å treffe andre som er gravid i Oslo. Bor på Nordstrand, og har også venninner m/barn, men de bor andre steder.

 

Fint om vi kunne fått til et treff, cafe-besøk eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...