Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Synes det er kjempebeklagelig at folk er ekle med overvektige..... det kunne ikke falle meg inn. Da er det heller vår oppgave å få de til å føle seg bra.....men "let`s get real": ..først skriver hun at det er flere årsaker til at man er overvektig og at det kan være sammensatt, så forteller hun at hun var på fatcamp med sund mat og trening (likte seg kjempegodt) og gikk ned 12 kg for så å gå opp 20 da hun kom ut og flyttet ved siden av Bislet Kebab......da må jeg le ;-) Men skjønner problemet med at folk nedvurderer de når de ikke en gang kan ta være på sin egen kropp og helse (da mener jeg folk med fedme) Ja,ja da ble det nok et fedmeinnlegg her inne for det vet jeg ikke er det første ....
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 glemte liken: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3806243.ece
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Jeg er så stolt over meg selv, fordi jeg har greid å slutte å spise sjokolade! Har gått ned 10 kilo på like mange uker, noe som får meg til å føle meg bedre, og enda mer gira på å gå ned resten av de 30 kiloene jeg har for mye på kroppen! Deilig å stå foran speilet og se at midjen allerede har blitt strammere, og den ekle valken på hver side av ryggen er skrumpet inn! Jeg skal ALDRI mer tilbake til vekta jeg hadde da jeg begynte!!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Kjempeflott ;-) Det som synes best på folk er utståling og selvtillit. Overvektige som likevel er stolte og ikke selvmedlidende er flotte å være med. Er ikke så veldig kroppsfiksert selv men elsker å trene hard og spise sundt (det er det som gjør meg lykkelig) og har defor en lekker kropp (vet det er sosialt ukorrekt å være stolt av en flott kropp hoho) HI
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Jeg leste artikkelen. Det er uforståelig for meg at denne jenta skal kanskje ha fedmeoperasjon. Hun har allerede bevist at hun kan gå ned i vekt, under oppholdet på campen. Det handler om viljestyrke, motivasjon og veiledning/oppfølgning i hennes sak. Operasjon (på statens regning, og en operasjon som faktisk er risikabel) bør være siste utvei. Her har kebaben og latskapen skylda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå