Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 hvor ofte er dere med eksen? Jeg håper vi kan finne tilbake til hverandre, men slik det er nå nytter ikke noe. Jeg er også veldig naiv og sårbar for alt. Innbiller meg at mye sex kan redde oss, men det gjør jo ikke det. Hvordan få en mann tilbake?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Jeg er alene med mine, og tilbringer ikke mer tid enn nødvendig med x'en, selv om det er god tone mellom oss. Men jeg har ingen ønsker om å få ham tilbake, bare glad jeg er kvitt ham, haha:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå