Gå til innhold

Hvordan komme seg videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ensomheten kveler meg. Jeg har så dyp kjærlighetssorg. Ønsket ikke dette bruddet, men hva kan jeg gjøre? Han vil ikke tilbake til meg.

Jeg er så lei meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk den tiden du nå har for deg selv til å investere i din egen framtid og lykke: Bruk tid på venner, trene, finn nye hobbyer, deltidsutdannelse etc.

Det virker kanskje håpløst akkurat nå, men tiden jobber for deg. Sakte men sikkert vil du se lysere på tilværelsen. Når en dør lukker seg, åpnes en annen..

Lykke til!!!!:-)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg vet ikke hva løsningen for deg er, men for meg var det å 1) Skrive brev med andre som hadde opplevd det samme som meg - kom i kontakt med andre aleneforeldre på singelpluss.no 2) Begynne på skole og bli kjent med nye mennesker som ikke kun kjenner meg som "kona til ..." 3) Finne på nye tradisjoner med barna de dagene som er vanskelige å komme gjennom - som bryllupsdag, valentindagen, etc

Ensomheten har dempet seg nå som kjærlighetssorgen er over (og den går over - lover), men det er fortsatt kvelder jeg føler meg veldig alene. Blir veldig bundet når man har barn, men sitter ofte å chatter med venner når barna har lagt seg, og sånn føler jeg meg ikke så alene.

Ellers er jeg flink til å ta kontakt med venner de helgene barna er hos faren sin. Ikke nødvendigvis for å gå på byen, men for å le sammen med noen, prate med noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...