Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Og like mange teite mannfolk som utnytter dette.. Nye dama til en kolega av mannen min er ung og veldi naiv. Vi var ute og spiste sammen med jobben til mannen og jeg ble da sittende ved siden av denne damen. Hun satt der med stjerner i øynene og er sååå forelsket, vel og bra det hadde det ikke bare vært for situvasjonen. Denne dama staret et forhold til typen mens han ennda var gift og han har da 3 unger med sin eks kone. Vi snakker litt om løst og fast før hun plutselig lurer på hvordan jeg om mannen traff hverandre og jeg sier som sant er at vi traf hverandre igjennom felles venner. Hun sier at de traff hverandre på en fest hvor kona hans ikke var med, hun måtte jo være hjemme og passe ungene.. Dessuten fortsetter hun med og legge ut om hvor glad hun ble for at han valgte henne og for at han dumpet kona og ikke vil ha ungene så ofte,,For som hun sa " det kan jo fort bli ganske stress og ha 3 unger"...Etter det så måtte jeg bare gå, hvor naiv og dum går det egentlig an og bli??? Det hører også med til historien at de holdt på LENGE før kona fikk snusen i det..Fytti grisen at det går an!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Vil heller si at det er mannen som er "litt" dust her
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Ho er ikke naiv ho er dum En annen ting er at mannen er in drittsekk tydeligvis , så de fortjener vel hverandre da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå