Gå til innhold

Babymage? Opp en klesstørrelse allerede??


la_mama

Anbefalte innlegg

Hei dere! Er det noen som allerede har begybt å se at de får mage? Hvor mye har dere lagt på dere til nå? Jeg leste andre innlegg her inne hvor jeg ser at mange sier at det først er i uke 20 man begynner å se mage, men jeg kan merke det godt allerede! Og jeg passer ikke jeansene mine lenger og har gått opp en klesstr. Tror jeg må begynne å handle nye klær allerede... Hva er deres erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lagt på meg så mye, men helt umulig å skjule at jeg er gravid! Magen er veldig godt synlig, og sønnen min på tre har spurt mange ganger om jeg har en baby i magen. Naboer og kolleger har kommet og spurt hvor langt jeg er på vei.. Det er nr to da, så mange opplever at de får fortere mage andre gang. Jeg lurer veldig på om det er en eller to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er dere på vei? jeg er 11+5, og har et par bukser som begynner å bli trange allerede..synes det er verst med jobbantrekk egentlig, og føler folk ser det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, merker jo godt at noe er på gang - har i dag vært å kjøpt mammajeans for å slippe press mot magen... Fantastisk å slippe å bli uvel av å gå i olabukser! Men den lille kulen vi ser nå er jo ingenting mot hva som kommer, så det kommer jo an på hva du mener med mage... Tror det blir mer shopping snart; det å faktisk med letthet å gli inn i plaggene, i steden for å sloss med glidelåser, ga mersmak! Og jenter; vi er heldige! Utvalget av mammaklær er bedre enn for bare noen år siden, og dagens mote med store skjorter og tunikaer på rekke og rad gir oss masse å velge i! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt sant, vi er superheldige :) Og dette er selvsagt ingenting mot det som kommer! Har funnet mammajeansene frem her også. Moten er helt perfekt om dagen. Komfortabelt er bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er gravid m nr 3 så magen kom så vidt etter 2 mnd på vei. Jeg la på meg mye før j ble gravid så veit ikke hvor mye j har gått opp så langt men d må ikke bli mye, for er overvektig fra før. Jeg bruker bare tunikaer og tights, det eneste som passer om dagen. jeg er enig det er masse fint til gravide for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...