Gå til innhold

Hva trenger man av sko til en ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har støvler, joggesko og skal kjøpe vintersko til mini på 14mnd, trenger vi kjøpe cherroxer i tillegg? Hva med høst sko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går han i bhg ?

Jeg vil si at gode, vanntette vintersko dekker behovet. Trenger ikke chrrox i tillegg da. De er så tunge og stive i skaftet (selv thermo utgaven...)

Skrevet

1-åringen min skal få et par gode gore-tex vintersko, ikke for høye og ikke for tunge. Det holder i massevis, de er vanntette og varme. Har god erfaring med Ecco så kommer nok til å kjøpe det om jeg ikke kommer over noen gode tilbud på andre merker..

Hun har joggesko og støvler også, men etter at vinterskoa kommer i bruk legges gjerne støvlene vekk frem til våren igjen. Ser ingen grunn til å kjøpe cherrox, har sikkert noen i kjelleren etter eldre søsken om det skulle bli krise en dag, men de ble nesten aldri brukt til de eldste så jeg gidder ikke kjøpe til de minste. Vinterskoa dekker behovet for sko.

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Han går i barnehage ja. Vi skal også gå til innkjøp av noen gode vintersko. Blir nok Ecco her også. Men vi bor på vestlandet og hvis vi ikke får reprise på den vinteren som var ifjor, må vi ikke ha cherroxer da? Hvis det er veldig slapsetet?

Skrevet

Nei, med gode gore-tex sko trenger man ikke cherrox til 1 årnger. 1 åringer er så lette i vekt at skoene holder dem tørre uansett vær, større barn må gjerne ha ekstrasko til de mest slapsete dagene, men ikke 1-3 åringer. Ecco er forresten ofte litt kalde, ville kjøpt Viking til en 1 åring.

Skrevet

Dock boots :-) Selges blandt annet på Obs. Disse er supre til de verste slapsedagene! Veldig fornøyd med dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...