Gå til innhold

Er dette riktig?! nav.


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg leverte inn søknad for over en måned siden ang OS, utdanningstøtte, støtte til barnetilsyn osv. Og fikk beskjed i skranken av damen der at det skulle ta maks 3 uker om alle papirene var der. Så ringte jeg dem opp igår, snakket med forvaltningen og de sa de hadde fått papirene, og at de ligger i en av de mange bunkene med søknadene de har fått inn, så jeg måtte bre vente og se når det ble behandlet, når de kommer til min søknad skulle de ta den med samme om alle papirene var der. Så jeg måtte bre vente det kunne ta opp til 4 måneder, og jeg s jeg har vært uten penger gnske lenge nå og trenger disse pengene til skolen bla. betale barnehagen. Men da fikk jeg beskjed om at da var jeg i samme situasjon som 90% av de andre også som søkte..

 

:(

4 mnd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På os er det lang ventetid, jeg ventet nesten 6 mnd. Nå når jeg søkte om igjen pga. endringer i inntekten tok det 3 mnd. som er vanlig behandlingstid på os her.

 

Har også søkt utdanningsstønad, fikk brev om at denne søknaden hadde søknadstid på 1 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...