Gå til innhold

2011 mager i tromsø?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joda! Kjenne iallefall ei til som skal ha 2011 baby i Tromsø. Når skal du ha? Noen fra før eller e det første?

 

Tenke vi får sette opp noe treff utover høsten når det begynne å vises. E sjøl 4,5 mnd på vei og det e ingen som har komentert noe enda. Derfor avvente æ det her med treff ei lita stund til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy:-D

Er enda veldig tidlig for min del, har termin i mai.

Har veldig lyst til å gå på treff litt senere ut på høsten/vinteren. Var flere gang på treff sist jeg var gravid.

Ønsker å være litt anonym enda;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor også i Tromsø og har termin i mars 2011. Vil gjerne møtes til et treff etterhvert med andre som har termin i 2011. Føles litt tidlig enda, men kanskje i oktober? Er jo spennende å følge hverandres utvikling:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg vurderer å dra på treffet i morgen, vil gjerne bli kjent med noen gravide i Tromsø siden jeg er helt ny her og ikke kjenner noen i byen. Er noen av dere som skal i starten av tyve-årene? (Jeg er 23)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e 22 år og har termin i februar 2011 og syns d høres vældig koselig ut med BIM treff :) E d mange av dåkker som har vært på treff før eller e d nån som ikkje har vært før? Æ har ikkje vært på treff før, men vurdere å dra onsdag 27 oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, æ har ikkje fått til å vært med på BIM-treff før :) Va innom Gründer forrige gang det va treff, men fant liksom ikkje de her med maga... Og siden æ ikkje fikk tid i går måtte æ jo bare sette opp et i neste uke når æ vet æ har tid ;)

 

Fikk beskjed av jordmora at dem ikkje sett opp noe barselgruppe og sånt lengre så da tenke æ at man får være flink til å bli kjent med andre gravide på andre måta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e 24 år å har også lyst å være me på treff neste onsdag, har ikke vært me på d før så d kan jo bli litt spennanes :D har termin i februar... e dokker mange som pleie å være på treff ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på 1. Da var vi 7 stykker. Ser at onsdagens treff er samme dag som det fødselsforberedende kurset som det ble informert om her, så da kan jeg ikke komme på treff da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på 1. Da var vi 7 stykker. Ser at onsdagens treff er samme dag som det fødselsforberedende kurset som det ble informert om her, så da kan jeg ikke komme på treff da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, vi kan selvfølgelig flytte treffet fra onsdag til torsdag f.eks. om det passer bedre for folk?

 

Er vel noen som skal på fødselsforberedende kurs og kan jo være litt spennende for oss som ikke skal å høre hva som skjedde der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...