Gå til innhold

"Skinn"tights - hot or not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva har man i såfall til tightsen?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo figur, hva slags stil man har og hva man har til, og anledning man bruker den i.

Jeg har en selv jeg altså..funker med en matt sort minikjole og et tøft skinnbelte til og skinnstøveletter eller ankelboots.

En matt tunika med nagledetaljer og naglebelter funker også, men så har jeg tidvis litt rocka stil også,,,stort hår, litt tung sminke. Men ikke sånn jeg kler meg på en vanlig hverdag vel å merke.

Skrevet

Not på 99% av befolkningen!!! Du må ha perfekte ben dersom dette skal bli noe fint!!!

Er du en av de perfekte kan det være fint med en lang vid topp eller genser over, og singlet under dersom bh'en syntes. Det er hvertfall not!!

For min del er skinntights not not not!!!

Skrevet

Hmm, takk for svar! Ble litt usikker jeg altså. Har en i skapet, men ikke turt å bruke den enda. Er jo litt av den rocka typen, så det du ugla skriver er litt min stil - ikke til hverdags da :)

Skrevet

Vil legge ti at hva som er perfakte ben er smak og behag, selv synes jeg personlig at perfekte dameben skal ha litt kjøtt på seg og ikke være radmagre piperensere ;-)

Bruker selv en strømpebukse under som holder litt, det bør de aller fleste ha, uansett vekt.

Skrevet

sorry dumt spørsmål, men mener du skinny jeans eller sånn glatt tights.

skinny jeans er jo råtøft. synes det er fint med en lang skjorte eller genser over, converse sko eller søvletter med ankelkutt.

sånn glinsende tights er bare grelt...

Skrevet

Grusomt, og veldig Gina Tricot for 2-3 år siden. Ikke fint på andre enn tenåringsjenter med tenåringskropp og stil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...