Gå til innhold

Hva spiser dere iløpet av en dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere typen som drikker et glass light brus til frokost og to skjeer med havregryn til lunsj eller er dere typen som spiser gårsdagens middag til frokost og junk food til kveld?

Jeg spiser selv ganske liten, kanskje alt for lite men men...

I går spiste jeg et knekkebrød og en kopp kaffe til frokost, en liten porsjon med pasta og en riskake., men jeg er rett og slett ikke sulten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser alt for mye...

Frokost: ingen før tidligvakt, 2 loffskiver med smør og ost ellers. Drikker kaffe/te til.

Lunsj: 2 knekkebrød

middag: Stor porsjon

Spiser en stor sjokolade om dagen..

Skrevet

Ingen av delene ;-)

Spiser enten brødskiver / rundstykker/ knekkebrød med pålegg ( egg, ost, skinke, brunost osv), eller havregrøt, frukt med yoghurt, musli med yoghurt, syrnet melk eller yohurt til frokost, liker variasjon.

drikker melk/ juice eller te til.

Spier meg alltid passe mett.

Lunsj er enten skiver, yoghurt med musli, knekkebrød, salat eller middagsrester.

Middag

Kveldsmat ( brød, salat, middagsrester, alt etter formen).

Spiser også frukt, grønt, nøtter, kjeks osv innimellom og drikker mye te og litt kaffe.

Er slank og aktiv.

Skrevet

Jeg spiser faktisk ganske mye når jeg tenker etter, men har høy forbrenning siden jeg trener og holder på endel, så må ha energi til både huet og kropp. Blir gretten og slapp hvis jeg får for lite mat.

Tror mange må se mer på aktivitetsnivået enn på kosten sin når det gjelder form og vekt, selvsagt trenger vi sunn mat, loff til frokost?? Det er jo ikke mat vel?

Anonym 13:05

Skrevet

Hadde vel en ganske vanlig dag i går, da spiste jeg:

08.00 - 1 grov skive med syktetøy

10.00 - En banan

13.00 - To knekkebrød med kokt skinke pluss et eple.

17.00 - En ostesnitzel av kylling, en håndfull pommes frites og salat (ingen saus eller dressing, er ikke glad i det).

Kos på fredagskvelden: 5-6 småsjokolader og en liten skål potetgull.

Drikker bare vann hele dagen, men tar et glass husholdningssaft til middag. I går som det var fredag drakk jeg et glass brus til middag og et glass brus til kvelds.

Har vel et ganske normalt kosthold tror jeg.

Skrevet

Spiste 2 rugsprø med baconost til frokost, salat med reker til lunsj, tortillas til middag og baconcrisp og rødvin til kvelds.

Vi hadde en dag utenom det vanlige i går.

Normalt spiser jeg minst 5 måltider med gjevne mellomrom. Prøver å holde meg unna brød, pasta ol.

Drikker vann og kaffe samt noe pepsi max.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...