Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #1 Skrevet 11. september 2010 Til dere som har tenkt å kjøpe disse vil jeg bare si at jeg kjøpte den samme buksa hos Name It var 170,-kr billigere. Har de samme fargene.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 De lukter mye bedre enn nøstebarn ulla også!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #3 Skrevet 11. september 2010 Det er jo ikke samme ulla er det? Nøstebarn er jo ubehandlet ren ull. Det er jo ikke name it (eller janus.)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #4 Skrevet 11. september 2010 Jeg har den til nøstebarn (og myye annet nøstebarn) og den er dårlig i kvaliteten. Ble slakk nesten med en gang. Gidder ikke å kaste bort penger på nøstebarn et år til. Skal man bruke mye penger på ull får det være god kvalitet, som Lillelam. LilleLam kan man vaske om og om igjen og kvaliteten er som ny..nyyydelig ull! Name it er et bra billigmerke, og de har fine solide klær.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #5 Skrevet 11. september 2010 Ubehandlet ull, men farget?? Kan ikke være helt ren ull. Ja, mye dårlig hos Nøstebarn.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #6 Skrevet 11. september 2010 Vi har stort sett nøstebarn og janus ull. janus ulla blir fort huller i, det er det ikke i nøstebarnulla. Men man må vite hvordan man skal vaske nøstebarn for ikke å ødelegge den. Våre ribbeullbukser er like fine, og går i arv. Blir jo slitt på knærne til slutt, men det er jo bare å lappe.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #7 Skrevet 11. september 2010 Disana har også en ribbestrikket bukse, min favoritt. Utrolig god og myk, og holder seg bra. Ikke så verst pris heller. Har den bl.a. på http://www.lenepalandet.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå