Gå til innhold

Dårlig samvittighet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hvert flink til og spise Sunt i det hele tatt. Har spist endel junk food og godteri..

Er det sånn at dette kan skade babyen min?

Har bestemt meg for og skjerpe meg. Men jeg er i uke 26, er det "for seint"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha dårlig samvittighet ovenfor deg selv om du vil men ikke tenk på barnet. Han/hun tar det h*n trenger av næring så det går helt fint:). Men bare begynn og spise litt sunnere heretter så du slipper å ha drålig samvittighet:) Og så kan du unne deg litt godt innimellom:) Jeg spiste masse drit i begge mine svangerskap. Kjente på samvittigheten jeg også men jeg prøvde og spise litt sunt innmellom;)

Skrevet

Neida, ikke for sent, bedre sent enn aldri sies det jo :-)

Skrevet

Det går somoftest greit med babyen. Bare tenk på alle de vordene mødre som er sykt plaget med svangerskapskvalme og lever på noe slikt som cola, isbiter og mariekjeks. De har ihvertfall ikke greid å spise ordentlig på kanskje flere måneder, alikevel kommer det ut sunne, normalvektige og velfungerende babyer tilslutt

Kan du sammenligne det med at du får lønn og så er du skikkelig ufornuftig å blåser av 2/3 på tivoli og bompibjørnfilmer. Da er det bedre å være fornuftig med den siste tredjedelen selv om du kastet bort mesteparten først.

Skrevet

hahah.. 14.42, snakker du av erfaring eller? Var bompibjørnfilmene gøye? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...