Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 jeg er sliten hvert det i lange tider nå. har familie som har bråket om noe i 8 år.. svigerfamilie som har bråket i 2-3 år nå.. så er utrolig sliten av alt det og.. jeg føler at uansett hvilke valg jeg tar eller hva jeg velger å gjøre så er det alltid noen det er galdt for og den personen vil da lage bråk.. masse bråk.. familien min bråker ikke om baggateller men der er det en del skilsmisse problemer etter skilsmissen til mine foreldre.. svigers bråker om alt.. alt de klarer å hakke på lager de bråk om... føler det aldri tar slutt. har prøvd mange ganger å si nå er det slutt dette orker jeg ikke,. men går ikke lange tiden så er det på`n igjen.. har ikke hatt ro i kroppen på flere år og føler jeg virkelig kunne trengt ro nå.. har gått hos psykolog men hjelper lite når det er nye problemer for folk rundt meg hele tiden.. jeg kjenner at jeg ikke klarer mer snart.. har vurdert skilsmisse mer og mer i det siste for å sleppe svigers. men er utrolig synd da jeg og min mann har et bra forhold.. min egen familie går det perioder hvor jeg holder meg litt på avstand for å kunne slappe av litt.. hva gjør man med dette.. noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2010 #2 Skrevet 11. september 2010 Hva med å gi beskjed til familiene om at du/dere ikke akter å ta del i deres uenigheter mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå