Gå til innhold

Nå er fin annonsen min set på 1000 ganger =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi jippi jippi!!! ;) Selger masse kjoler og strikket ting for mammaen min, og det er veldig gøy at så mange er interesserte =)

Kankje uinteressant for dere, men jeg sitter hjemme og kjeder meg, så da måtte jeg si det til noen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1000 stykker som har sett på ... Da burde du vel ha fått solgt alt ;) He he

Skrevet

Tror jeg vet hvilken som er din da! Mye fint der;)

Skrevet

Åh. Så masse fint!

Er det annonsen fra innlegget over mitt?

Hva med noe til gutt?

JEG VIL KJØPE!!!!!

Skrevet

Hei Lille Pernille.

Ja det er den annonsen i linken over her =) Vet hun har noen jakker til baby (gutt), men de er ike lagt ut på finn.no enda. Hun har hatt litt kjoledilla i det siste, så det er det vi har solgt mest av. Og de babyskoa, de er jo bare herlige!!! =)

Koselig du likte det! Og det er min lille prins som poserer i forkle der! ;)

H

Skrevet

Få mamma til å legge ut jakker fort som pokker!!!

Og ja, det var en kjekk liten sjarmør:-)

Skrevet

overpriset????????? Dette var jo BILLIG!!!!! og fin!

Skrevet

Kjoene var IKKE overpriset! det var faktisk veldig billig. Tror glatt de kunne vært solgt for både 300 og 400 uten problem!

Du som skrev det, vet du egentlig hvor mye det ligger bak et strikket plagg?

Til HI: Masse fint!!! :) Hadde jeg ikke strikket selv, og mamma enda mer.. så skulle jeg også handlet! :)

Skrevet

Nei dette var IKKE overpriset i det hele tatt!!! Kosekanin til 50 kr?!?!? !Det må jo være en himla jobb og montere de også????

Skrevet

Hei =) Noen mener sikkert det er mye penger, men jeg har fått solgt mye for henne =)

Jeg skal innom henne i løpet av helgen, så skal jeg se om jeg kan få lagt ut noe til gutt også ;) Takk for interesse ;)

Hilde

Skrevet

Hei Lille Pernille (om muligens noen av dere andre!) Nå har jeg lagt inn noen babygensere også. (til gutt) Har flere, men vet ikke om jeg orker å legge ut flere i kveld =)

Men bare skriv her eller send mail om det er noen farger / størrelser du/dere lurer på =)

Vennelig hilsen Hilde

Skrevet

Noen av de genserne var vel litt jentete? ;)

Skrevet

Kjempemasse flott! Skulle ønske jeg hadde tålmodighet til og drive med slikt selv. Her må jeg se litt mer, er jo kjempekjekt til gaver også dette her :).

Skrevet

Det er mamman min som strikker, jeg bare selger ;)

Har solgt mye som julegaver allerede faktisk, folk er jammen tidlig ute! ;) Holder på å legge ut flere sokker og gensere, men vet ikke hvor mange jeg får lagt ut i kveld =) Er så dårlig lys å ta bildene i nå, så bildene blir litt duse...

Vennelig hilsen Hilde

Skrevet

Utrolig mye fint!

Nå er mamma kjempeglad i å strikke, så guttene her har strikketøy i lange baner. Ellers ville jeg garantert kjøpt noe her!

Hils mor di og si at hun er flink :-)

Skrevet

Takk ;)

Vi er heldige som har mammer som strikker!!!! =)

Skrevet

WOW!!!!

Imponerende! Julegavekjøp er jo en god ide!

Skrevet

LØP Å KJØP!!!! =) Gøy med hjemmestrikk, så heldig du er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...