Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Ja, det kan du. Naboen min jobber i samme barnehage som sønnen hennes går i. Først var de på samme avd., men det gikk ikke så bra. Hun jobber nå på en annen avd. og det fungerer kjempe fint
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Det går fint. I barnehagen til ungene jobber en far som pedagog og datteren som avdelingsleder. Ikke noe problem det.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #4 Skrevet 10. september 2010 Det er ingen lover som sier at du ikke kan det. Men barnehagene selv kan bestemme om det er noe de ønsker eller ikke. Vet om flere barnehager der mor og barn er sammen (eventuelt på forskjellige avdelinger). Noen steder ser jeg det funker kjempefint, andre steder ikke fult så bra. Så må jo bare finne ut hva du og barnehagen syns, og evnetuelt de andre voksne som har barna sine der.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2010 #5 Skrevet 10. september 2010 I barnehagen hvor jeg jobber er det 12 personalbarn. Det går fint, det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå