ltn :) Skrevet 10. september 2010 #1 Skrevet 10. september 2010 hei er fra 2 tri. og lurer fælt, håper på svar fra dere. har nå hatt kynner håper jeg i 24 timer dette er 4 svangerskap har aldri hatt dem så tidlig i svangerskapet før. er 17 uker på vei disse riene kommer regelmessig og miner meg om rier bar at di ikke er så vonde som i fødsel. de er så ubehagelige at jeg må puste meg gjennom dem. så lurer egentlig på om det er flere som har hatt det sånn? må oxo si at det er som di øker i intensitet mens jeg har skrevet dette har jeg hatt 3 på 10 min. er helt utslitt får ikke sove i det hele tatt.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 10. september 2010 #2 Skrevet 10. september 2010 Ring fødestedet ditt med en gang. Det kan være premature rier og da må de stanses. Ring nå, ikke vent. Det er ingen som kommer til å le av deg eller synes at du er hysterisk, det er slike ting de har døgnåpen telefon for Lykke til!
Tingenes Herre Skrevet 10. september 2010 #3 Skrevet 10. september 2010 Absolutt, ring føden. Mest sannsynlig er det bare helt normale kynnere, og ingenting å bekymre seg for. Men det kan bare lege og jordmor vurdere. Når det er sagt, så har jeg hatt vonde kynnere siden uke 14, både regelmessige og uregelmessige. Og særlig når jeg har vært stresset/bekymret. Det er også derfor en kontroll på føden kan hjelpe deg til mindre kynnere, fordi du blir beroliget. Jeg har selv vært inne på kontroll pga dette. Jeg kjenner maaaange som har hatt det slik som deg, hvor alle har gått til termin. Meg selv inkludert. Jeg har opplevd at det blir en ond sirkel: jeg får kynnere og blir stressa, klarer ikke slappe av, sover dårlig = mere kynnere, som igjen gjør meg enda mere stressa. Lykke til på føden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå