Gå til innhold

vondt enda!! B12 sprøyte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk en B12 i hofta bak ca kl 12 i dag, skrev et innlegg før i dag....

det jo skikkelig vondt å sitte, kjennes ut som noen klyper meg der!!

gruer meg til å legge meg....

settes B12 i muskel? hvor lenge vil dette vare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Settes i muskelen, kan være den som satt den har truffet et ekstra ømt punkt. Burde gå over i løpet av et par dager :)

Skrevet

den er satt i muskel ja, man kan være litt øm etterpå!

Skrevet

Jeg får B12 sprøyte hver 3 mnd,men har aldri kjent noe i etterkant,,,,?

Skrevet

settes i selveste rompemuskelen, og du kan føle ømhet/stivhet i muskelen i et par dager, du kan også bli blå rundt stikkstedet.

Skrevet

Kan hende den har truffet en nerve ppå veien. Går nok fort over. den settes jo i rumpemuskelen, og noen ganger kan man merke noe og andre gangeer ikke. Kommer litt an på hvordan man treffer

Skrevet

23.49 igjen

Men du sier du fikk den litt bak v hofta.....den skal jo settes i baken.. tenk deg ene rumpeballa som et kakestykke - del det i 4 stykker, sett en finger ca midt på skinka - stram rumpa, og slapp av, inn der skal injeksjonen settes.

Skrevet

fikk den i truse kanten bak ut mot hofta..... å det sprenger grusom!

skal ta en til den 21.09.... guuuuud som jeg gruer meg til det!

Skrevet

Mulig de har satt den litt langt opp på deg da. De må sette den i litt mer kjøtfulle del av rumpa di. Du får spørre om en av de andre kan sette den og ikke den som satte sist feks, så finner du ut hvem ev som gjør det best for deg. Har satt en del slike sprøyter men fått gode tilbakemeldinger om at jeg jeg er flink til å sette de uten at pas har kjent mye til det:-D Er ei seig guffe som skal inn i stumpen og viktig at man i tillegg fører guffa rolig inn, og ikke bare trøkker det fort inn i rumpa di heller. Da kan det sprenge etterpå fordi det ikke får tid til å trenge seg rolig inn i kroppen din, og blir liggende som en klump.

Håpe du får en bedre opplevelse neste gang da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...