Gå til innhold

teit med to vogner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil ha emmaljunga edge duo med 4 hjul, bestemte meg til og med før jeg ble gravid.... skal kjøpe ny.

men har veldig maxi cosi mura 4, tenkte å kjøpe denne brukt, og bruke den som sommer/shoppe vogn.... max 3000 for brukt....

er dette teit av meg? vi får emmaljunga av besteforeldra så for oss blir det bare ca 3000 uansett....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe ille med dette, kan jo også bruke ene vognen i barnehagen når den tid kommer :)

Skrevet

ja det jeg tenkter på å... å emmaljunga som vinter vogn, da jeg har fått for meg at mura har liten sittedel for vognpose....

Skrevet

Nei det synes jeg ikke er teit. Har to vogner selv, en Emmaljunga mondial som turvogn som står hjemme og en mindre vogn som ligger i bilen for shopping og sånt. emmaljungaen er så diger å dra med seg i bil.

Skrevet

Jeg har gjort akurat det der. Trives godt med min mura 4. Men som du sier det er en sommervogn. skal ta i bruk annen vogn når vinteren kommer.

Skrevet

Hadde 8 jeg.... nå har jeg bare 3... Huff :(

Skrevet

Syns ikke det er teit.. har en Edge Duo selv. Den er fryktelig tung å ta inn og ut av bilen. Og det er der den står pga av lang trapp fra parkeringsplassen og opp til huset. Det gikk greit da vi brukte bagen, men med sportsdelen er den svintung! Jeg skal bruke den nå i vinter, men til våren skal jeg ha en lettere! :D Tror det blir Emmaljunga Scooter.. sikler på den ;)

Skrevet

8?? god råd? hehe!

hvilke vogner var det?

noen du var veldig fornøyd med?

Skrevet

Jeg har tre vogner, to kombi og en trille(som kan legges helt ned)

Ingen dyre vogner men greit å ha, har en stående fast i barnehagen, en til shpping sentre/korte byturer og en til lengre turer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...